Klacht KPN: Heractivatiekosten

Klachtnummer
# 46009
Gebruiker
Bloem
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Heb per 25november 2013 abonnement opgezegd bij kpn en toch staat er op mijnfactuur Heractivatiekosten van € 25,00 met de datum van 28 november 2013 tot en met 27 december 2013 en ik was toen al weg bij KPN , en dan stuur je brieven naar KPN en daar wordt niet beantwoord , gebeld wordt gezegd 6 januari 2014 beeindigd dan krijg weer een brief dat op 24 januari 2014 wordt het abonnement beeindigd .
Op de factuur van 28 november zal ik een bedrag van € 103,35 op mijn rekening worden bijgeschreven maar ik heb nog niets ontvangen

C Voornhout

De oplossing

Ik hoop dat de zaak wordt opgelost zo snel mogelijk want ik ben nu toch echt klaar mij met KPN en ook vraag ik een schade vergoeding voor al de problemen die KPN heeft gemaakt.

7 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Voornhout,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Bloem
    Datum
    Hierbij deel ik mede dat contract per 25 november 2013 heb beeindigd en toch hebben mij een nieuw contract weer aangesmeerd en die heb ik binnen 7 dagen geanuleerd via een brief en telefoon ik heb ook geen pakketje ontvangen . zo als het zie via mijn factuur van 28 november 2013 zal een bedrag van € 103,35 op mijn rekening worden bijgeschreven maar dat heb ik nog niet ontvangen . Het contract zal 6 januari 2014 stoppen en dan krijg weer een brief op 24 januari 2014 , personeel niet goed
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Voornhout, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    Bloem
    Datum
    Volgens mij is de klacht nog niet helemaal afgehandeld, ik eis een schadevergoeding wat er allemaal is gedaan met mij nota, s en brieven geen goede informatie word van kastje naar de muur gestuurd , 3 brieven op 1 dag met verschilde brieven met zelf een nieuw telefoonnummer
  5. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Voornhout, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  6. Auteur
    Bloem
    Datum
    IK vraag een schadevergoeding wat u mij allemaal hebt aan gedaan met boete en brieven en mijn telefoon blokkeren ,en een nieuw abonnement te verkopen een nieuw telefoonnummer was ook al bekent
  7. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Voornhout, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT