Opgelost door KPN: herhaling van klacht
Details
Klacht
Inmiddels heel veel ellende met KPN achter de rug.De rode draad was het niet nakomen van afspraken en onbeleefd gedrag van de opdringerige telefonisten(s).
Na afhandeling via klachtenkompas was de afspraak dat ik nooit meer gebeld wilde worden door KPN op wat voor manier dan ook.
Vandaag was het echter zover en werd ik weer benaderd over producten van KPN. Ik zei dat ik daar geen belangstelling voor had en er werd nogal dwingend gevraagd 'waarom niet?' Daarop zei ik dat er toch wel voldoende informatie moest staan in de computer na alles wat er gebeurd is. De dame werd vinnig en beet mij toe dat ze niets voor mij kon doen als ik het haar niet vertelde. Ik heb haar duidelijk gemaakt dat ik daar geen behoefte aan had. Vervolgens ratelde ze iets af over BELMENIETREGISTER en voor het einde van de zin werd de verbinding verbroken zonder een fatsoenlijk gedag.
Dus een afspraak met KPN (van niet meer benaderen) werd wéér niet nagekomen en wéér werd ik niet fatsoenlijk te woord gestaan.
Gewenste oplossing
Ik wil niet meer benaderd worden door KPN over productaanbiedingen. Niet via telefoon en niet via mail. Ik sta ingeschreven bij het BELMENIETREGISTER, ik heb de KPN persoonlijk gebeld daarover en ik heb het gevraagd bij de recente afhandeling van mijn klacht via klachtenkompas. Maar het gaat maar door...................Ik ben klant bij jullie en ik betaal voor wat jullie leveren. Laten we het daarbij houden alstublieft.
- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.