Opgelost door KPN: Herinneringskosten 15 euro

# 192087
Erwin146

KPN brengt mij herinneringskosten ad 15 euro in rekening Mocht men aanspraak willen maken op kosten dient men ingevolge voornoemde wet een 14 dagen brief te sturen met daarin verplicht genoemd de 14 dagentermijn (ingaande 2 dagen na dagtekening brief), dat er na ommekomst van die termijn incassokosten ten bedrage van... in rekening gebracht kunnen worden. Deze bij de bij de Wet Incassokosten verplicht te sturen brief is nimmer door KPN aan mij gezonden. Door mij zijn de herinneringskosten op grond van deze wet niet betaald met als gevolg dat ik ben afgesloten. Men sluit mij pas weer aan na betaling van deze kosten plus dat ik dan aansluitkosten in rekening gebracht krijgt hetgeen ook onterecht is. Ik heb KPN aangeschreven en met hen gechat doch helaas geen reactie op mijn brief gehad en kon de dame op de chat mij niet verder helpen.

Ik ben bij met het voldoen van mijn regulier nota's en verzoek KPN mij kosteloos weer aan te sluiten op het mobiele netwerk alwaar ik als al jaren lange vaste klant zijnde hen zeer erkentelijk voor zal zijn.

KPN
    Geachte heer Arends,

KPN Klantenreacties CMT
    Erwin146
    Erg fijn te vernemen dat KPN in ieder geval al bereid is om mijn klacht in behandeling te nemen waarvoor alvast mijn dank.
    KPN
    Geachte heer Arends,

KPN Klantenreacties CMT
    Erwin146
    Ik ben uiterst tevreden over de door KPN aangeboden oplossing. Een pluim voor KPN en een hartelijke dankzegging aan KPN

Erwin146

Ook een klacht indienen over KPN?