Opgelost door KPN: Herinneringskosten in rekening gebracht bij de eerste herinnering
Details
Klacht
Vanochtend (11 augustus 2014) heb ik een e-mail ontvangen over de factuur van 21 juli 2014 met de mededeling dat de automatische incasso is mislukt en dat hier herinneringskosten aan verbonden zijn.Deze factuur wil ik netjes betalen, maar ik ben het er niet mee eens dat er direct bij de eerste herinnering er herinneringskosten in rekening worden gebracht van 15 euro.
Daarom heb ik de klantenservice gebeld. We gaan de datum van incasso nu aanpassen om te voorkomen dat er vaker een mislukte incasso gaat plaatsvinden. Maar de herinneringskosten blijven staan. Hier ben ik het niet mee eens en daarom plaats ik een klacht via klachtenkompas.
Gewenste oplossing
Kwijtschelding van herinneringskosten- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.