Klacht KPN: Herstel glasvezel kabel KPN.

Klachtnummer
# 279103
Gebruiker
ijdoorn
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Al anderhalve week geen internet en tv door doorgesneden glasvezelkabel.Reggefiber zegt dat benodigd materiaal om te herstellen niet aanwezig is.Het kan nog weken duren.

De oplossing

Dat Reggefiber het zo snel mogelijk hersteld.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Van Straten,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    ijdoorn
    Datum
    De storing aan glasvezel is vrijdag gerepareerd, nu maar hopen dat de Gemeente de straat netjes hersteld!

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen