Klacht KPN: Herstellen van tv, internet, en bellen met compensatie ook voor onnodige de 500 mb.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 383791
Gebruiker
Patricia@2264
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Mijn vader (90) zit al bijna 3 weken zonder internet, tv en bellen. Waarvan het bellen eigenlijk het ergste is, hij kan bv geen 112 bellen. ( dus dan toch maar even persoonsalarmering regelen). Er komt gewoon geen oplossing hoe vaak we ook bellen, veel beloftes maar er gebeurd niets. Niemand weet ook iets, :"ja er staat wel een ticket open". Dat is het enige. Wel een digitenne noodpakket gehad, prima, maar dat is niet met de alle zenders waar hij voor betaald, en dus tijdelijk hopen we. Oh ja, wel gewoon voor alles betalen natuurlijk. Ik heb inmiddels ook de 500mb internet snelheid voor hem aangepast toen ik dat zag, ze hadden hem dat aangepraat bij aanvang van zijn abonnement.

De oplossing

De storing verhelpen of een goede oplossing bieden., en inmiddels mag er wel een compensatie worden gegeven, ook voor de onnodige 500 Mb's die hem zijn aangepraat.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,
    Bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen en zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om de klacht verder af te handelen.
    Met vriendelijke groet,
    KPN Webcare
  2. Auteur
    Patricia@2264
    Datum
    Er is 3 weken geleden al gezegt dat er toestemming van de woningbouw nodig is, dat was al lang bekent, maar ik heb ook al contact gehad met de woningbouw, en zij vertelden dat er geen toestemming aanvraag is gedaan en vertellen daarbij dat er helemaal geen toestemming nodig is. Dus zover waren we al. Het moet dus gewoon gemaakt worden en daar zit het probleem. Niet bij de woningbouw.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Patricia@2264
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen