Klacht KPN: Het Bel Onbeperkt Altijd tarief éénzijdig ophogen van € 10,00 naar € 15,00

Klachtnummer
# 12032
Gebruiker
Gerard ten Thij
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 16 dec.2012 het inschrijfformulier getekend voor KPN Glasvezel met een pakket van "Alles-in-één-Brons". Wat betreft de telefoon heb ik gekozen voor Bel Onbeperkt Altijd € 10,00 per maand.
Op 19 sept.2012 wordt alles door een KPN monteur aangesloten en krijg via de mail mijn Pakketoverzicht met de daarbij behorende kosten. Daarbij zie ik zonder er mij van in kennis te stellen, dat het maandbedrag is verhoogd tot € 15,00. Bij navraag zegt een telefoonmedewerker , dat ik hoor bij een "Pre-ordergroep" waaraan waarschijnlijk de brief niet is verstuurd, omdat de aansluiting nog niet gerealiseerd was. Ik wil tot het eind van mijn contract, € 10,00 betalen , want daar heb ik voor getekend.

De oplossing

Ik verwacht van de KPN, dat ze zich houdt aan de gemaakte afspraak € 10,00 per maand betalen voor Bel Onbeperkt Altijd , omdat ik niet van een prijsverhoging in kennis ben gesteld.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Ten Thij,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen