Klacht KPN: Het Bel Onbeperkt Altijd tarief éénzijdig ophogen van € 10,00 naar € 15,00

# 12032
Gerard ten Thij

Op 16 dec.2012 het inschrijfformulier getekend voor KPN Glasvezel met een pakket van "Alles-in-één-Brons". Wat betreft de telefoon heb ik gekozen voor Bel Onbeperkt Altijd € 10,00 per maand.
Op 19 sept.2012 wordt alles door een KPN monteur aangesloten en krijg via de mail mijn Pakketoverzicht met de daarbij behorende kosten. Daarbij zie ik zonder er mij van in kennis te stellen, dat het maandbedrag is verhoogd tot € 15,00. Bij navraag zegt een telefoonmedewerker , dat ik hoor bij een "Pre-ordergroep" waaraan waarschijnlijk de brief niet is verstuurd, omdat de aansluiting nog niet gerealiseerd was. Ik wil tot het eind van mijn contract, € 10,00 betalen , want daar heb ik voor getekend.

Ik verwacht van de KPN, dat ze zich houdt aan de gemaakte afspraak € 10,00 per maand betalen voor Bel Onbeperkt Altijd , omdat ik niet van een prijsverhoging in kennis ben gesteld.

KPN
    Geachte heer Ten Thij,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?