Opgelost door KPN: Het combineren van vast en mobiel bij KPN is niet flexibel genoeg.

content Opgelost
G.J. Oosterholt

IK heb mijn abonnement opgezegd per 2 juli 2018 i.v.m met de prijs verhogingen die door KPN worden toegepast.Tevens KPN er op gewezen bij de opzegging, dat dit ook geldt ook voor de mobiele abonnementen (2) daar deze gekoppeld zijn aan abonnement van internet TV en interactieve TV. Nu verleend KPN geen medewerking met mijn mobiel nummer, omdat deze nog niet aan het eind is van het contract loopt nog 4 maanden.
In de opzeg brief heb ik aan gegeven dat de gekoppelde mobiele telefoons ook in de totale opzegging dienen te worden meegenomen.Ik kan eventueel een kopie van mijn opzegging mee sturen. Bij Telfort vertelde men dat zij hier niets aan kunnen doen.

Dat het totale pakket per 2 juli wordt geporteerd zonder extra kosten. Op deze datum komt Telfort vaste TV en Telefonie installeren. De gekoppelde contracten tussen vast en mobiel zijn mijn inziens een contract en geven extra kortingen die nu door KPN niet worden nagekomen.Het toestel dat ik gebruik zou gelijk met die van mijn vrouw worden geporteerd zonder extra kosten. Start datum contract Telfort 2 juli 2018

KPN
    Geachte heer/mevrouw Oosterholt,

KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte heer Oosterholt,

Bedankt voor uw medewerking.

KPN Klantenreacties CMT

G.J. Oosterholt
Het porteren van 2 mobiel telefoon nummers lijkt dat het nu telkens op de lange baan wordt geschoven of het komt door de kopie brieven met foutieve data, De ene 2 april dan 4 april nu 6 en 9 april verbaal doorgegeven,ik snap er niks van.absoluut zeer klant onvriendelijk. Tevens plotseling een nota van 10 euro voor TV over zetten, terwijl dit op de datum is gebeurd zoals aan gegeven in opzeg brief. Waarschijnlijk kan nog KPN of Telfort hier iets aan doen maar de verwarring wordt alleen nog maar groter.Er worden nog steeds nota's automatisch verzonden ik los dit zelf op door machtiging in te trekken. HET PORTEREN VAN DE MOBIELE NUMMERS IS NU PLOTSELING SNEL UITGEVOERD.IK ZIT NU BIJ NL KPN- NL TELFORT.op mijn toestel en dat van mijn vrouw staat dit ook op de display. PROBLEEM IS NAAR ALLE TEVREDENHEID OPGELOST

Ook een klacht indienen over KPN?