Opgelost door KPN: Het combineren van vast en mobiel bij KPN is niet flexibel genoeg.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 309002
Gebruiker
G.J. Oosterholt
Datum
2 reacties

Details

De klacht

IK heb mijn abonnement opgezegd per 2 juli 2018 i.v.m met de prijs verhogingen die door KPN worden toegepast.Tevens KPN er op gewezen bij de opzegging, dat dit ook geldt ook voor de mobiele abonnementen (2) daar deze gekoppeld zijn aan abonnement van internet TV en interactieve TV. Nu verleend KPN geen medewerking met mijn mobiel nummer, omdat deze nog niet aan het eind is van het contract loopt nog 4 maanden.
In de opzeg brief heb ik aan gegeven dat de gekoppelde mobiele telefoons ook in de totale opzegging dienen te worden meegenomen.Ik kan eventueel een kopie van mijn opzegging mee sturen. Bij Telfort vertelde men dat zij hier niets aan kunnen doen.

De oplossing

Dat het totale pakket per 2 juli wordt geporteerd zonder extra kosten. Op deze datum komt Telfort vaste TV en Telefonie installeren. De gekoppelde contracten tussen vast en mobiel zijn mijn inziens een contract en geven extra kortingen die nu door KPN niet worden nagekomen.Het toestel dat ik gebruik zou gelijk met die van mijn vrouw worden geporteerd zonder extra kosten. Start datum contract Telfort 2 juli 2018

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Oosterholt,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Oosterholt,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
G.J. Oosterholt
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het porteren van 2 mobiel telefoon nummers lijkt dat het nu telkens op de lange baan wordt geschoven of het komt door de kopie brieven met foutieve data, De ene 2 april dan 4 april nu 6 en 9 april verbaal doorgegeven,ik snap er niks van.absoluut zeer klant onvriendelijk. Tevens plotseling een nota van 10 euro voor TV over zetten, terwijl dit op de datum is gebeurd zoals aan gegeven in opzeg brief. Waarschijnlijk kan nog KPN of Telfort hier iets aan doen maar de verwarring wordt alleen nog maar groter.Er worden nog steeds nota's automatisch verzonden ik los dit zelf op door machtiging in te trekken. HET PORTEREN VAN DE MOBIELE NUMMERS IS NU PLOTSELING SNEL UITGEVOERD.IK ZIT NU BIJ NL KPN- NL TELFORT.op mijn toestel en dat van mijn vrouw staat dit ook op de display. PROBLEEM IS NAAR ALLE TEVREDENHEID OPGELOST
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen