Opgelost door KPN: Het leek een leuke tegemoetkoming...

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 140354
Gebruiker
R.
Datum
3 reacties

Details

De klacht

KPN heeft vorige week een flinke storing gehad. Daarom wilde KPN de klanten iets aanbieden.Wat een leuke tegemoetkoming leek, drie gratis films, blijkt nu een wassen neus te zijn. Ik was in de veronderstelling dat ik de films zelf mocht uitkiezen, wat niet het geval is. Er zijn door KPN drie films uitgezocht waar wij thuis helemaal niets mee hebben! Wij hebben totaal geen behoefte aan deze films. Bovendien zit er nog haast achter ook, want ze moeten vóór 30 november bekeken worden.
Ik kijk een gegeven paard niet graag in de bek, maar ik vind dat KPN zich er hiermee wel heel gemakkelijk van af maakt.
Ik heb ook een mail naar KPN gestuurd.

De oplossing

Het zou leuk zijn als de KPN haar klanten alsnog de films zelf laat kiezen. Of in ieder geval ons ☺

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Jansen,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Jansen,

    De behandelaar van deze reactie heeft u geinformeerd betreffende de de compensatie actie.
    Naast de drie eerder genoemde films biedt KPN u voor de maand december nog drie gratis fims aan bestaande uit:

    Michiel de Ruyter, Intouchables en Dummy the Mummy.



    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  3. Auteur
    R.
    Datum
    Het is goed zo.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
R.
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?