Klacht KPN: het lukt niet om een inlog ID aan te maken voor KPM

Klachtnummer
# 302050
Gebruiker
Anietje
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Het lukt me niet om een KPN account aan te maken zodat ik inzage krijg in de samenstelling van mijn KPN rekeningen. Als ik het stappenplan volg op de KPN site van registreren kom ik niet verder dan stap 1. Dan belooft de site dat ik een antwoord op mijn mailadres krijg , maar dat krijg ik niet. Ook niet in geweigerde mail(spam) . de helpdesk kan me ook niet helpen. zo suf!

Gewenste oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van Wordragen,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen