Opgelost door KPN: Het niet honoreren van een opzegging en restitutie is achterwege gebleven

sad Opgelost
eonehba

Een abonnement is schriftelijk opgezegd in augustus. Nog steeds worden maandelijks automatisch bedragen afgeschreven.
De bereikbaarheid van KPN is dramatisch.

Automatische incasso stopzetten en 5 maanden (ad 17.50 p.m.) restitueren.

KPN

Bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen en zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om de klacht verder af te handelen.

L.s.,

Helaas - zoals ik verwachtte? - heeft KPN niet gereageerd.
    Ergo, mijn klacht handhaaf ik.
    Ik verwacht wel een reactie van KPN.
    (al eerder maakte ik er melding van dat het bij KPN communicatief een drama is)
    Vr. groet
    Jan Kroon
    06-22006596
    Geachte heer Kroon,

Graag ontvang ik nog de bovenstaande gegevens en verdere informatie van u, zodat ik u verder kan gaan helpen.

Daarnaast kunt u ook contact opnemen met ons Webcare team, te bereiken via Facebook en/of Twitter. Via één van de volgende directe links kunt u een privéberichtje naar ons sturen:

- Facebook: http://k.pn/pdl2Th
    - Twitter: http://k.pn/EtDuGr

Ik hoor graag van u en ik wacht uw berichtje geduldig af.

eonehba
    Nog steeds heeft KPN niet gereageerd.
    Komende week bel ik klachtenkompas voor de verdere opties.

jan kroon
    Dank voor uw bericht,

Op 19 en 25 november hebben we u priveberichten gestuurd omdat we wat gegevens nodig hebben. We willen die gegevens niet openbaar delen, dat is niet veilig. Ik heb u daarnet ook weer een privebericht gestuurd. Ik hoor graag weer van u.
    vriendelijke groet,

eonehba
    Uiteindelijk ben ik gebeld en is de klacht naar tevredenheid afgehandeld.
    Mijn opmerking over de slechte bereikbaarheid van KPN is doorgegeven - naar verwachting - binnen de organisatie.
    jk

eonehba
Stopzetten automatische incasso Restitutie van geinde bedragen met terugwerkende kracht vanaf juli 2019. (mijn opmerking over de slechte bereikbaarheid (website;tel.nr.;email) zou intern worden doorgegeven. Hopelijk wordt dit - op korte termijn - aangepast. jk

Ook een klacht indienen over KPN?