Klacht KPN: het niet krijgen van het aangevraagde product

r.a van anrooij

via postcode check kwam ik op kpn alles in 1 glasvezel
instap met 50 mb/s internet de dag van aansluiting komen
we na een uur achter dat ik als nog een monteur nodig heb
die pas na het weekend kon komen. na dat ie monteur 1 stom draadje heeft gemonteerd dee alles het matig of eigenlijk niet echt of de tv waar we de inlogcodes niet voor hadden die we al lang al moeten hebben gehad . daarna na meerdere malen poging tot product of wel van instap na standaard pakket te wijzigen of wel 4x er achter te komen dat wij hele maal geen glasvezel kennen ontvangen of wel geen volledige maar tot aan de straat en daar door ook maar een snelheid hebben van 8-1 mb/s dus niet wat ik had aangevraagd maar ons ook niet is vertelt dat we het alles in 1 glasvezel instap niet geleverd kon worden aan ons adres maar uiteindelijk zelf achter moesten komen door veel gebel en en x de juiste persoon aan de lijn te krijgen die ons dat vertelde

contract ontbinding en deels kwijtschelding van wat er nog open staat kwa factuur betalingen

KPN
    Geachte heer Van Anrooij,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?