Klacht KPN: het niet nakomen van afspraken.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 46706
Gebruiker
aansluiting op glasvezel
Datum
5 reacties

Details

De klacht

15 juni 2012 bevestging van aanmelding glasvezel: actiekorting eerste 6 maanden
€ 55.-. 28 dec. 2012 komt 1e monteur, daarna nog diversen. Het aanleggen heeft 4 maanden geduurd. per 2 mei aangesloten.
In die tijd geen zaken met KPN kunnen doen, wel rekeningen van Tele 2, UPC enKPN zakelijk.
08-07-2013 biedt KPN voor het vele ongemak 6 maanden gratis anbonement aan.
KPN verandert tussentijds de gemaakte afspraken.
Maanden telefonisch contact en diverse brieven geschreven, zonder resultaat.

De oplossing

afspraken nakomen

5 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Van de Sande,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    aansluiting op glasvezel
    Datum
    Nog niet opgelost. 1 telefoontje gehad van KPN. Op 16 jan. Jl. Was toen niet bereikbaar. KPN zou nog terug bellen. Wanneer konden ze niet zeggen.
    Wil wel dat het wordt afgewerkt op korte termijn.
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Van de Sande, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    aansluiting op glasvezel
    Datum
    Er is een gesprek geweest met KPN deze mevr. begreep mijn frustratie in deze en beloofde het bedrag binnen 10 dagen over te maken. . Ik wil dit eerst op mijn rekening zien voor dat het afgewerkt is. Al met al is het maanden knap vervelend geweest voor mij.
    De tussenkomst van de consumentenbond had gelukkig zin.
  5. Auteur
    aansluiting op glasvezel
    Datum
    Bedrag ontvangen. Dit heeft allemaal veel te lang geduurd. Totaal 1 jaar.
    Als KPN mijn klacht serieus genomen had, was dit binnen een paar weken opgelost. Zonde van mijn tijd en energie die het heeft gekost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
aansluiting op glasvezel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry