Klacht KPN: het niet nakomen van afspraken.

15 juni 2012 bevestging van aanmelding glasvezel: actiekorting eerste 6 maanden
€ 55.-. 28 dec. 2012 komt 1e monteur, daarna nog diversen. Het aanleggen heeft 4 maanden geduurd. per 2 mei aangesloten.
In die tijd geen zaken met KPN kunnen doen, wel rekeningen van Tele 2, UPC enKPN zakelijk.
08-07-2013 biedt KPN voor het vele ongemak 6 maanden gratis anbonement aan.
KPN verandert tussentijds de gemaakte afspraken.
Maanden telefonisch contact en diverse brieven geschreven, zonder resultaat.

afspraken nakomen

KPN
    Geachte mevrouw Van de Sande,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    aansluiting op glasvezel
    Nog niet opgelost. 1 telefoontje gehad van KPN. Op 16 jan. Jl. Was toen niet bereikbaar. KPN zou nog terug bellen. Wanneer konden ze niet zeggen.
    Wil wel dat het wordt afgewerkt op korte termijn.
    KPN
    Geachte mevrouw Van de Sande, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    aansluiting op glasvezel
    Er is een gesprek geweest met KPN deze mevr. begreep mijn frustratie in deze en beloofde het bedrag binnen 10 dagen over te maken. . Ik wil dit eerst op mijn rekening zien voor dat het afgewerkt is. Al met al is het maanden knap vervelend geweest voor mij.
    De tussenkomst van de consumentenbond had gelukkig zin.
    aansluiting op glasvezel
    Bedrag ontvangen. Dit heeft allemaal veel te lang geduurd. Totaal 1 jaar.
    Als KPN mijn klacht serieus genomen had, was dit binnen een paar weken opgelost. Zonde van mijn tijd en energie die het heeft gekost.