Klacht KPN: Het onrechtmatig en eenzijdig verhogen abbonnementstarief

Klachtnummer
# 21328
Gebruiker
jouke nolles
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Vorig jaar nieuw mobiel abbonnement aangegaan voor 25 euro, voor 12 december moest dit omgezet worden naar 30 euro anders werdt dit omgezet in het hoogste tarief.In oktober het abbonnement omgezet naar 30 euro. Op 28 januari automatisch 104 euro van mijn rekening afgeschreven.Op 1 febr.naar de winkel gegaan en klacht geuit, deze is naar de verkoop afdeling kpn gestuurd. Maandag daarop gebeld door kpn, uitgelegd wat er aan de hand was maar volgens haar was het niet oktober omgezet maar in februari (ik werd zeer onvriendelijk aangesproken). Weer naar de winkel, verkoper heeft laten zien dat het in oktober was omgezet en dat er 1 febr. helemaal niets is omgezet, kopie van de rekening meegekregen en de volgende dag naar kpn gebeld. Hetzelde verhaal, ze kon zogenaamd niet in het systeem vinden dat het was omgezet maar dat het 1 febr. was omgezet. (terwijl er toen alleen maar een klacht is heengegaan). Weer naar de winkel,
verkoper heeft mail gestuurd naar kpn dat het in oktober was omgezet en dat ze dat ook gewoon in het systeem kunnen zien en dat er 1 februari niets is omgezet.Hier heb ik ook een kopie van.Door het onrechtmatig en eenzijdig verhogen van mijn tarief bschouw ik mijn abbonnement als beeindigt. Deze hele manier van handelen riekt een beetje naar oplichting en ik denk dat ik niet de enige ben die deze manier van handelen van de kpn meemaakt.

De oplossing

ik wil dat de kpn mijn abbonnement beeindigt van jouke nolles, de houtwal 20 , 9865BR Opende. Telefoonnr. 0620735505. Klantnummer 107001093

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Nolles,KPN heeft uw klacht ontvangen. Echter hebben wij geen naam, adres, postcode, woonplaats en telefoonnummer gegevens van u ontvangen. Wilt u deze alsnog aan ons doorgeven zodat we de klacht in behandeling kunnen nemen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Nolles,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen