Opgelost door KPN: Het veelvuldig uitvallen van de internetverbinding.

Johan

Het veelvuldig uitvallen van de internetverbinding. En sinds kort ook de tv verbinding. Vaak KPN gebeld, telkens modem, experia-box of glasvezelkastje resetten. Wifi-manager geinstalleerd, welke de verbinding alleen maar slechter maakt. Ontzettend vaak telefonisch melding gemaakt van een storing, daarbij krijg ik medewerkers te spreken die loze beloftes doen of je weer afschepen met een reset uitvoeren. De ene zegt dat er bij de volgende melding een monteur komt, de ander spreekt dit weer tegen. Dan komt er een wifi versterker, dan weer niet. Dan is 1 goed signaal in 1 ruimte voldoende en dan moet je het daar maar mee doen.
Kortom, er komt van KPN, tot nu toe, geen goede oplossing.

Zorgen dat er een goed wifi signaal in huis is en het uitvallen van tv of modem proberen te beperken.

KPN
    Geachte heer Swinkels,

KPN Klantenreacties CMT
    Johan
    Vrij vlug na deze melding heeft KPN contact opgenomen en is er een oplossing aangeboden.
    De komende tijd gaan we merken of dit afdoende is.

Johan
Momenteel een wifi-versterker aangesloten en vooralsnog lijkt de wifi in orde.

Ook een klacht indienen over KPN?