Opgelost door KPN: Het veelvuldig uitvallen van de internetverbinding.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 437352
Gebruiker
Johan
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Het veelvuldig uitvallen van de internetverbinding. En sinds kort ook de tv verbinding. Vaak KPN gebeld, telkens modem, experia-box of glasvezelkastje resetten. Wifi-manager geinstalleerd, welke de verbinding alleen maar slechter maakt. Ontzettend vaak telefonisch melding gemaakt van een storing, daarbij krijg ik medewerkers te spreken die loze beloftes doen of je weer afschepen met een reset uitvoeren. De ene zegt dat er bij de volgende melding een monteur komt, de ander spreekt dit weer tegen. Dan komt er een wifi versterker, dan weer niet. Dan is 1 goed signaal in 1 ruimte voldoende en dan moet je het daar maar mee doen.
Kortom, er komt van KPN, tot nu toe, geen goede oplossing.

De oplossing

Zorgen dat er een goed wifi signaal in huis is en het uitvallen van tv of modem proberen te beperken.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Swinkels,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Johan
    Datum
    Vrij vlug na deze melding heeft KPN contact opgenomen en is er een oplossing aangeboden.
    De komende tijd gaan we merken of dit afdoende is.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Johan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Momenteel een wifi-versterker aangesloten en vooralsnog lijkt de wifi in orde.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen