Klacht KPN: Hi abonnement opzeggen wegens emigratie

Klachtnummer
# 95779
Gebruiker
moontje
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik ga binnenkort emigreren naar het buitenland en wil mijn abonnement opzeggen omdat ik mijn telefoon in het buitenland niet kan gebruiken vanwege anders torenhoge kosten. Klantenservice gebeld en werd niet zo netjes geholpen zacht uitgedrukt.
Keuze was of 1400 betalen of iedere maand 64 euro betalen tot einde contract.
De vraag om mijn abonnement te verlagen kon niet volgens hun. Ik kan overal mijn abonnement opzeggen behalve bij Hi of ik moet kosten betalen waar ik geen gebruik van maak. Ik ben al jaren een trouwe klant geweest en altijd netjes betaald, en ik dan niet word tegen moet word gekomen en ook nog eens niet netjes word behandeld vind ik uiterst triest. Ik heb straks niks meer in Nederland dus zelfs niet een bankrekening.

De oplossing

Ik wil best tegenmoet komen dus Graag hier een oplossing voor of met een abonnement met minimaal de helft aan abonnementskosten of dat ik het abonnement gewoon kan opzeggen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    moontje
    Datum
    Ik ben vandaag gebeld door KPN maar de klacht kan pas misschien pas afgehandeld worden op het moment dat ik ga emigreren. Dit zal hoop ik eind april gebeuren als ik mijn bewijs van uitschrijving heb.

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen