Klacht KPN: Hi doe nou eens wat

robinkooi

nadat ik met mijn vorige klacht eindelijk was geholpen en opgebeld door de heer [naam verwijderd] van kpn dat mijn eigen risico zou worden teruggestort nadady het was afgeschreven ik hoefden alleen een email te sturen naar krcmt@kpn.nl dat mijn eigen risico was afgeschreven en dan zou het worden teruggestort.

dus ik heb die mail vorige week verstuurd en nog steeds geen mail terug ontvangen dus ik maar weer bellen met de klantenservice deze mevrouw kwam er niet uit kon mij niet verder helpen en alles wat zij kon herhalen was iedereen moet eigen risico betalen dus u ook terwijl mij al toegezegd was dat ik dat teruggestort zou krijgen verder wou ze haar naam niet opgeven en ben ik weer voor de zoveelste keer opgehangen. dus maar weer terugbellen kreeg ik gelukkig een vriendelijke mevrouw die mij wel graag verder wou helpen zij had gebeld met een afdeling van krcmt maar kon mij helaas niet verder helpen zij adviseerde mij om maar weer een klacht in de dienen over de klacht enz....

ik wil graag dat zoals afgesproken mijn geld word teruggestort nadad ik een mail stuur naar krcmt@kpn.nl aan de heer van Booren dat mijn eigen risico is afgeschreven en of hij dat nu overmaakt. ook moest ik een andere telefoon uitzoeken en daarvoor 80 euro bijbetalen om een beetje gelijkwaardig toestel terug te krijgen. omdat het andere toestel niet meer verkrijgbaar en het bedrag waarvan ik een nieuw toestel uit mocht kiezen te laag was om een gelijkwaardig toestel terug te krijgen.
nu na een maand kan ik dit toestel weeer ter reparatie aanbieden omdat mijn speaker enorm kraakt waardoor bellen en muziek luister lastig word.

ook wil ik graag zsm gebeld worden!

Mvg Robin Kooi

KPN is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

robinkooi
    Ja dat kreeg ik de vorige keer ook te horen daarna werd ik gebeld door de heer m van boren ik zou graag hebben dat hij mij terugbelt. zie vorige klacht
    ik wacht nog af
    robinkooi
    NOG STEEDS NIKS GEHOORD OF GEZIEN VAN HI !!!! wat een slecht bedrijf en slechte service gelukkig weten mensen om mij heen dit ook en zullen in iedergeval niet naar hi overstappen
    waar is de HEER M VAN BOREN >>???
    robinkooi
    de heer M van booren heeft mij eindelijk gebeld heb weer een mail moeten sturen hopelijk word het nu geregeld. laat het nog even weten als mijn geld weer teruggestort is.
    en de klantenservice bij hi slaat nog steeds nergens op zij zitten ook maar in een gehuurde callcenter en kunnen helemaal niks regelen ook kunnen zij geen contact opnemen met hi of kpn zelf heb laatste dagen weer aan de klanten(service) gehangen en ben tot 2 keer aan toe opgehangen omdat zij mij niet verder kunnen helpen.

Ook een klacht indienen over KPN?