Opgelost door KPN: Hi eigent zich mijn beltegoed toe, nummer en bereikbaarheid kwijt.

Anja

Ruim 10 jaar Prepay-beller bij Hi, weet hoe en wanneer ik moet opwaarderen, dit ging immers al 10 jaar goed. Per 14-11-14 kan ik niet meer bellen/gebeld worden. Bij navraag: definitief mijn nummer kwijt. Waarom is dit nu toch nodig Hi? In mijn ogen trouwens onterecht. Hi biedt mij conform de Alg. voorwaarden (van voor 2009) de mogelijkheid zelf het tegoed op te vragen EN (EN duidt m.i. op keuze) biedt mij tijdig daaromtrent informatie (tegoed dreigt te vervallen) aan. MAAR dan moet ik wel eerst zelf iemand bellen om die informatie te ontvangen...DAT staat er niet bij. Ik ga er vanuit dat als mijn telefoon 'gewoon' aanstaat ik die informatie kan ontvangen (bv als sms), dus zonder eerst iemand zelf te gaan bellen. Anders stelt deze 'service' (of is het informatieplicht die ze op zich hebben genomen) natuurlijk niets voor...Uhh...Ik moet dan onthouden dat ik op tijd iemand moet bellen zodat ik de info van Hi kan ontvangen waarin zij mij wijzen op dreigend verlies van beltegoed...

Ik verzoek Hi mij mijn beltegoed en mijn oude nummer terug te geven en mijn telefonische bereikbaarheid kosteloos te herstellen.

Anja
    Fijn, ik wacht het contact af.
    Anja
    Tijdens telefonisch contact heb ik ingestemd met een voorstel tot financiële compensatie. Binnen 2 weken kan ik die tegemoet zien. Ik ben zeer vriendelijk en ter zake doende te woord gestaan door de behandelaarster.

Anja

Ook een klacht indienen over KPN?