Opgelost door KPN: Hi eigent zich mijn beltegoed toe, nummer en bereikbaarheid kwijt.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 84923
Gebruiker
Anja
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ruim 10 jaar Prepay-beller bij Hi, weet hoe en wanneer ik moet opwaarderen, dit ging immers al 10 jaar goed. Per 14-11-14 kan ik niet meer bellen/gebeld worden. Bij navraag: definitief mijn nummer kwijt. Waarom is dit nu toch nodig Hi? In mijn ogen trouwens onterecht. Hi biedt mij conform de Alg. voorwaarden (van voor 2009) de mogelijkheid zelf het tegoed op te vragen EN (EN duidt m.i. op keuze) biedt mij tijdig daaromtrent informatie (tegoed dreigt te vervallen) aan. MAAR dan moet ik wel eerst zelf iemand bellen om die informatie te ontvangen...DAT staat er niet bij. Ik ga er vanuit dat als mijn telefoon 'gewoon' aanstaat ik die informatie kan ontvangen (bv als sms), dus zonder eerst iemand zelf te gaan bellen. Anders stelt deze 'service' (of is het informatieplicht die ze op zich hebben genomen) natuurlijk niets voor...Uhh...Ik moet dan onthouden dat ik op tijd iemand moet bellen zodat ik de info van Hi kan ontvangen waarin zij mij wijzen op dreigend verlies van beltegoed...

De oplossing

Ik verzoek Hi mij mijn beltegoed en mijn oude nummer terug te geven en mijn telefonische bereikbaarheid kosteloos te herstellen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    Anja
    Datum
    Fijn, ik wacht het contact af.
  2. Auteur
    Anja
    Datum
    Tijdens telefonisch contact heb ik ingestemd met een voorstel tot financiële compensatie. Binnen 2 weken kan ik die tegemoet zien. Ik ben zeer vriendelijk en ter zake doende te woord gestaan door de behandelaarster.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Anja
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen