Opgelost door KPN: Hi lease hoog overnamebedrag

Iljaknoop@gmail.com

Bijna 2 jaar geleden een iPhone 4s met 2-jarig leasecontract afgesloten bij de hi winkel in Utrecht. Lease was destijds de enige optie, maar dan kon ik het toestel na 2 jaar wel overnemen voor 15% van de dagwaarde, waarschijnlijk zo'n 60 euro. Vorige week wordt ik gebeld. Abonnement loopt bijna af, of ik wil verlengen. Ik geef aan dat ik het toestel eventueel wel over wil nemen. Dit wordt mij zeker 5x afgeraden want een iPhone van 2 jaar oud zou zijn beste tijd wel gehad hebben. Maar als ik hem dan toch wil overnemen kan dat maar dan moet ik wel een bedrag van rond de 180 (!!!) euro betalen. Dit is wel een heel groot verschil met de 15% waar destijds over gesproken werd en komt eerder in de buurt van 50% en dit terwijl ik ook al bijna 2 jaar lang maandelijks 20 euro betaal voor dit zogenaamde leasecontract. Ook opmerkelijk dat de medewerker zelf afraadt om het toestel over te nemen maar vervolgens vragen jullie er wel zo'n absurd hoog bedrag voor?

Graag zou ik een redelijk overnamebedrag betalen van 60 euro.

Iljaknoop@gmail.com
    Hi heeft contact met mij opgenomen, ik kan het toestel nu voor een reëel bedrag overnemen.

Iljaknoop@gmail.com

Ook een klacht indienen over KPN?