Klacht KPN: Hi Lease toestel hi helemaal zat!!!

Lot

Heb in nov 2012 mijn abo bij Hi voor 2 jr verlengt
Een leasetoestel genomen samsung ace
Ik vroeg de verkoper of ik een verzekering moest afsluiten hij raadde mij dit af zei dat niemand dat deed
Mijn abo was qua maandelijkse kosten omhoog gegaan dat vond ik prima want ik had een beter toestel dan hiervoor
In januari werd mijn telefoon gestolen Echt balen op aanraden van de hi verkoper niet laten verzekeren
Na telefoontjes en gedoe met smartcare kwam een week later de monteur met alcatel
Helaas begon deze na 4 dagen te haperen het scherm liep vast de kleuren waren weg en allemaal strepen over het beeld
Weer contact opgenomen met Smartcare
Aantal dagen later kwam er weer een monteur dit keer met samsung pocket
Ook met dit toestel bad luck al vanaf het begin traag internet doet het vaak niet hij loopt regelmatig vast Ik ben dit echt zat!
t ergste is dat ik wel een duur abo heb het bedrag betaal voor een mooi toestel en alleen maar pech heb gehad van leasetoestellen

Ik zou het zeer op prijs stellen als ik met Hi tot een compromis zou kunnen komen voor een beter toestel dat echt past bij het bedrag dat ik maandelijks kwijt ben. Indien dit niet mogelijk is wil ik kosteloos van mijn contract af.

Ook een klacht indienen over KPN?