Klacht KPN: Hi leasetoestel

Klachtnummer
# 79886
Gebruiker
murthen
Datum
2 reacties

Details

De klacht

2 jaar geleden besloot ik een 2 jarig abonnement af te sluiten bij Hi, i.c.m. een lease toestel. Per maand betaal ik 40 euro met een uitloop naar 50 euro. Na het verloop van je abonnement kan je het toestel overnemen voor ongeveer 10-15% van de dagwaarde of terug inleveren.
Het overnemen van het toestel, een Iphone 4s, kost me nu nog, schrik niet, 170 euro.

De kosten die ik heb gehad voor mijn abonnement lopen op tot boven de 2000 euro.
Ik vind het bedrag waarvoor ik de Iphone kan overnemen dan ook veel te hoog.
Maximaal 50 euro wil ik ervoor betalen.

Ik heb meerdere malen gesproken met iemand van Hi om te kijken of er wat aan te doen valt, dit is volgens de medewerkers niet het geval.

De oplossing

Ik wil beduidend minder betalen voor het overnemen van mijn toestel. Ik wil maximaal 50 euro betalen voor een toestel van 2 jaar oud, wat Hi al meer dan 2000 euro heeft opgeleverd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    murthen
    Datum
    ik kijk uit naar uw reactie
  2. Auteur
    murthen
    Datum
    ik wacht nog steeds op een reactie ..

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen