Opgelost door KPN: Hi Pause

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 14596
Gebruiker
Anoniem
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ongeveer een jaar geleden moest ik mijn abonnement verlengen en dat moest in de winkel (student abo kan niet verlengd worden in de winkel). Daar heeft een verkoper mij te woord gestaan en mij een andere abonnementsvorm "aangesmeerd". Dit betrof zogenaamde zomerdeals en die zouden nog iets goedkoper zijn dan het studentenabonnement. Achteraf bleek dat ik alsnog duurder uit was, geen reden voor mij om moeilijk te doen. Ging slechts om enkele euro's.

Nu is het zo dat ik per januari in het buitenland ga studeren en eerder nog rekende op Hi Pauze om mijn abonnement tijdelijk stop te zetten. Nu blijkt echter dat deze dienst alleen beschikbaar is voor Student abonnementen. Resultaat: die paar euro's die ik al duurder uit was door die verkoper worden nu opgehoogd met 4 a 5 maanden abonnementskosten.

Deze dienst alsnog aanbieden vanwege de verkeerde voorlichting leek mij correct, maar zowel telefonische helpdesk als per e-mail heeft mij de deur gewezen.

De oplossing

Tijdelijk stop zetten van het abonnement gedurende de periode dat ik in het buitenland ben

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    Anoniem
    Datum
    Hi heeft mijn abonnement omgezet naar een studentenabonnement. Hierbij heb ik 20% korting gekregen over de gehele looptijd van mijn abonnement en is dit met terugwerkende kracht doorgevoerd. Ik zou nu Hi Pauze aan moeten kunnen vragen.Ondanks dat het raar is dat ik zoveel moeite heb moeten doen om dit voor elkaar te krijgen is de oplossing zeer naar wens.
  2. Auteur
    Anoniem
    Datum
    Zie bovenstaand.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Anoniem
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen