Klacht KPN: HI SLECHTE SERVICE!

Klachtnummer
# 46797
Gebruiker
Hi klant
Datum
1 reactie

Details

De klacht

enkele maanden geleden bood Hi de mogelijkheid om het abonnement van mijn zoon te verlengen, echter moest ze dan wel een leasetoestel nemen, een andere abonnements vorm zoals ze die voorheen had was niet meer mogelijk.
Nu is vorige week haar toestel ontvreemd. Helaas was deze niet voor diefstal verzekerd.

Hi bied mij in dit geval de volgende 'oplossing'.
Je betaald Hi webcare een percentage van de huidige dagwaarde (20%), je krijgt een zeer beperkt goedkoop toestel voor de rest van de looptijd.

Samenvattend een opsomming van hoe ik mij benadeeld 'voel'
- Bij verlenging bij gebrek aan beter toch voor lease 'gekozen'
- Toestel is gestolen (foto's en gegevens kwijt, inbruik op privacy etc)
- Ik moet Hi nu betalen omdat ik mijn toestel kwijt ben en hem aan het einde van mijn lease contract nooit kan inleveren.
- Ik kan ondanks dat ik geen lease toestel meer heb, niet van m'n lease contract af.
- Hi is inmiddels zelf voor haar nieuwe klanten van het lease model afgestapt

De oplossing

Een ontbinding van mijn leasecontract

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Hi klant
    Datum
    Geachte Hi,
    Wanneer zou ik een reactie van jullie kunnen verwachten en in welke vorm? Ik heb een voorkeur voor de mail.
    Groeten