Klacht KPN: Hi smartace verzekering .

Klachtnummer
# 31933
Gebruiker
robinkooi
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik had bij mijn abbonement een Hi SmartCare Schade I Z afgesloten, omdat dat volgens verkoper super handig is omdat je voor maar 8.50 per maand gedekt bent voor eigen toegebrachte schade. Hier zouden in het geval van schade GEEN extra kosten aan verbonden zitten, hier heb ik meerdere malen nadrukkelijk naar gevraagd en in geval van schade zou ik niks extra’s bij hoeven te betalen. Mijn mobiel is van de week kapot gevallen en toen ik hierover belde werd verteld dat ik 60 euro eigen risico aan vast zit. Wat bizar is aangezien mij is verteld dat er GEEN extra kosten aan zouden zitten, Alweer een valse belofte.
Ik ben hier erg ontevreden over, zeker ook omdat ik meerdere malen de telefoon ben behandeld als een klein en lastig kind. Dit is in mijn ogen vrij respectloos ook word je dan zomaar opgehangen.
als ik wist dat hier een eigen risico aan vast zat van 60 zou ik nooit maar dan ook nooit verzekering af hebben gesloten bij jullie. zoveelste probleem met hi dit.

De oplossing

dat de afspraken nagekomen worden

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    robinkooi
    Datum
    nog steeds niet gebeld ?? waneer bellen jullie mij dan met een passende oplossing. Ik zit nu nog steeds met een kapotte telefoon.

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen