Klacht KPN: Hi tekenen voor 2 jaar en ineens 2,5 jarig contract?

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 103216
Gebruiker
#Maureen123
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 17-12-2013 verlengde ik mijn contract bij Hi, voor een duur van 2 jaar. Op mijn contract staat dan ook als startdatum deze datum genoemd en als looptijd 2 jaar. Ik ging er dus van uit dat de einddatum -logischerwijs- 17-12-2015 zou zijn.
Maar toen ik laatst op mijn Hi account inlogde zag ik een andere einddatum staan, namelijk 17-06-2016 . Blijkbaar is dit zo, omdat mijn eerdere abonnement op die datum afliep (in 2014). Dit is mij echter nooit verteld door de verkoper, of vooraf zichtbaar gemaakt op de website. Ook op mijn contract vind ik hier niks over terug.

Nu heb ik voor 2,5 jaar een abonnement bij Hi, terwijl ik daar niet voor getekend heb. Hi kan toch niet zomaar doen alsof mijn contract een half jaar later afgesloten is? Dit is niet waar ik voor getekend heb.

Ik ben ontzettend tevreden over Hi en zou nooit weggaan, maar dit creërt echt een gevoel van onrecht.

De oplossing

Ik zou graag willen zien dat mijn contract 2 jaar duurt, zoals waar ik voor heb getekend. Ik zou graag een klant willen blijven.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    #Maureen123
    Datum
    Het is zo ontzettend belachelijk dat je een onbeschofte medewerker aan de telefoon krijgt terwijl HI een fout heeft gemaakt. Ik heb nog nooit deze slechte service ontvangen via Hi. Ze zijn een klant kwijt

Uiteindelijke oplossing

Auteur
#Maureen123
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen