Klacht KPN: Hi tekenen voor 2 jaar en ineens 2,5 jarig contract?

#Maureen123

Op 17-12-2013 verlengde ik mijn contract bij Hi, voor een duur van 2 jaar. Op mijn contract staat dan ook als startdatum deze datum genoemd en als looptijd 2 jaar. Ik ging er dus van uit dat de einddatum -logischerwijs- 17-12-2015 zou zijn.
Maar toen ik laatst op mijn Hi account inlogde zag ik een andere einddatum staan, namelijk 17-06-2016 . Blijkbaar is dit zo, omdat mijn eerdere abonnement op die datum afliep (in 2014). Dit is mij echter nooit verteld door de verkoper, of vooraf zichtbaar gemaakt op de website. Ook op mijn contract vind ik hier niks over terug.

Nu heb ik voor 2,5 jaar een abonnement bij Hi, terwijl ik daar niet voor getekend heb. Hi kan toch niet zomaar doen alsof mijn contract een half jaar later afgesloten is? Dit is niet waar ik voor getekend heb.

Ik ben ontzettend tevreden over Hi en zou nooit weggaan, maar dit creërt echt een gevoel van onrecht.

Ik zou graag willen zien dat mijn contract 2 jaar duurt, zoals waar ik voor heb getekend. Ik zou graag een klant willen blijven.

#Maureen123
    Het is zo ontzettend belachelijk dat je een onbeschofte medewerker aan de telefoon krijgt terwijl HI een fout heeft gemaakt. Ik heb nog nooit deze slechte service ontvangen via Hi. Ze zijn een klant kwijt

#Maureen123

Ook een klacht indienen over KPN?