Klacht KPN: Hi toestellease overnamebedrag te hoog!

Klachtnummer
# 59721
Gebruiker
Caitlin
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Hallo,

Onlangs heb ik een nieuw abonnement afgesloten bij hi. Ik heb gekozen voor een sim-only abonnement zodat de kosten lager zouden worden. Ik ben langs geweest in Den Bosch bij de winkel om informatie te krijgen over een eventueel nieuw abonnement en het overnemen van het toestel. Eerst werd mij een bedrag van €87 euro verteld + de kosten voor mijn nieuwe abonnement. Ik wilde hier even over nadenken en een half uur later ben ik terug gegaan om het toestel over te kopen en het nieuwe abonnement af te sluiten. Echter waren de kosten voor mijn toestel nu €92,21..

Op internet kan ik een iphone 4 8gb voor €189 nieuw krijgen. Nu zou mijn 2 jaar oude toestel nog €92,21 waard zijn? Ik vind het vreemd dat mijn toestel nog zo duur is in vergelijking met een nieuw toestel. Dan erbij heb ik 24 maanden lang betaald voor het toestel en het bedrag er volgens mij allang uit.

De oplossing

Ik zou graag een realistisch bedrag willen betalen voor mijn 2 jaar oude iphone 4 8gb. I.p.v. de 92,21 die ik nu moet betalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Caitlin
    Datum
    Bedankt voor de snelle reactie op mijn klacht.
    Ik wacht het contact met KPN af.

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen