Opgelost door KPN: Hi zegt onterecht verzekering stop wanneer ik een claim indien

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 88668
Gebruiker
Nico
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Ongeveer 3 weken geleden is mijn telefoon kapot gevallen. Al meer dan 7 jaar ben ik klant van Hi en heb ik dus een abonnement lopen inclusief een verzekering op mijn toestel. Nu ben ik in 2012 op aanraden van overgestapt naar een Sim-only abonnement waarbij zij mij beloofde dat mijn verzekering door zou lopen. Nu wil ik mijn telefoon dus opgeven aan die verzekering en nu verteld Hi dat de verzekering niet mogelijk is met een sim-only abonnement en zet de verzekering met terugwerkende kracht stop en bieden mij resitutie van 1 jaar verzekeringspremie.

In de voorwaarden van de verzekering kan ik niets vinden mbt contractwijzigingen. Ik heb mijn toestel verzekerd en niet mijn belbundel. Bij deze verwacht ik van jullie dat jullie mijn claim in behandeling gaan nemen.

De oplossing

De oplossing is eenvoudig, mijn telefoon moet gerepareerd worden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

5 reacties

  1. Auteur
    Nico
    Datum
    Bedankt, ik hoop dat dit voorval snel opgelost wordt.
  2. Auteur
    Nico
    Datum
    Nog niets vernomen van Hi...
  3. Auteur
    Nico
    Datum
    Ik mag aannemen dat ze spoedig contact met mij op nemen. Kunnen jullie een tijdsindicatie geven?
  4. Auteur
    Nico
    Datum
    Klacht is inderdaad in behandeling genomen. Nu hopen dat alles wel goed afgehandeld wordt!
  5. Auteur
    Nico
    Datum
    Mijn klacht is eindelijk afgehandeld. Alleen jammer dat dit 3 maanden moet duren en dit via de consumentenbond moet voordat HI inziet dat de fout niet bij mij lag... Voor de afhandeling (en behandelaar JvG) via de klachtenkompas een +1, maar voor de algehele service een dikke -8!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Nico
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?