Klacht KPN: Hoe is het mogelijk dat een zeer beperkte dienst duurder is als een uitgebreidere.

J. Schoutsen

KPN Verandert in alle regios digitenne naar Dig hdmi TV,wat zeer bepekt is.In de verkoopafd. gaven ze aan over te gaan naar kpn itv op je TV met een beter internetsnelheid plus streaming kpn itv op je pc.In buiten gebieden is kpn itv op TV niet mogelijk als je te ver van de centrale unit zit, De technisch afd, kpn en volker wessels onderbouwen dit,teveel fouten.Na opzegging van mijn vorige provider Telfort en kpn, ben ik terug bij af ,maar ik betaal wel me. Internet met digitenne is duurder dan,internet met kpnitv,welke de laatste veel meer mogelijkheden heeft pplus hd .3x backoffice gebeld ,maar ze komen niet meer terug als je contract is getekend .Buitn gebieden let op.

Ten eerste ,fantsoenlijk terug bellen/benadren. De prijs van zulke pakketen behoren gelijkwaardig of goedkoper te zijn, Indien kpn itv niet geleverd kan worden,je wel kpnitv streaming wel behoudt

KPN
    Bedankt voor uw bericht.

Wij hebben uw bericht in goede orde ontvangen en zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om de melding verder af te handelen.

Met vriendelijke groet, KPN Webcare
    J. Schoutsen
    U beantwoordt mijn klacht gedeeltelijk. 1 Waarom bied uw verkoopafd .dit aan voor het buiten gebied ? 2 .Waarom moet je meer betalen voor zeer beperkte diensten (Hd.zenders en internetsnelheid< geen streaming) ?.3.Door niet terug tekomen door uw backoffice, ben ik nu duurder uit,daar mijn vorige pakket,goedkoper was (kpn- telfort).Waarom informeert u niet het buitengebied.?Het betekent 1 jaar en na al kosten die uw onderhoudsmonteuren heeft gemaakt,dat ik zal opzeggen. Penny wise pound foolish
    J. Schoutsen
    ''Daarom staat er altijd in onze media uitingen 'neem contact op dan kijken we naar de mogelijkheden' U is bewust van de tekortkomingen en het niet kunnen leveren en toch verkopen. Bewust ben ik naar uw winkel gegaan en deze bevelen het aan .Uw organisatie is te rigide georganiseert en zeker met pakketten. Met uw uitrol naar buitengebieden zal u beter
    moeten communiceren ook in uw verkoopafd. en niet praten over mogelijkheden.Het bedrijf Nuon is aan deze marketingstrategie tenonder gegaan Ik zal een voorschot gaan nemen en de consumentenbond vragen voor aandacht aan deze negatieve marketing strategie.

J. Schoutsen
Ga naar een ander,wat in het buitengebied bijna niet mogelijk is.kPN IS MONOPOLISTISCH IN HET BUITENGEBIED

Ook een klacht indienen over KPN?