Opgelost door KPN: Hoge gesprekskosten rekening

Ynze

Schoonmoeder (83) wil taxi bellen, voor transport naar ziekenhuis, krijgt echter geen contact. Besloten om infonummer 1888 te bellen. Vervolgens doorverbonden naar taxibedrijf en rit geregeld. Wat later opnieuw via 1888 gebeld om afspraak aan te passen.
Vandaag tot haar schrik geconfronteerd met de kosten van deze twee telefoontjes t.w.
€ 18,20 ???
Het was voor mijn schoonmoeder niet duidelijk dat zij hiervoor een rekening zou krijgen.
Daarnaast heeft zij ook een BelOnbeperk Altijd abonnement.

Blijft de vraag waar deze EXTREEM hoge kosten vandaan komen en waarom deze worden doorberekend. Ongetwijfeld kan de KPN zich beroepen op afspraken die ergens op internet te vinden zijn, maar wat mij betreft staan deze doorberekende kosten in geen enkele verhouding tot de geleverde diensten.

Gesprekskosten voor 1888 nummer crediteren

KPN
    Geachte heer/mevrouw Zeekant,

KPN Klantenreacties CMT
    Ynze
    Door de KPN telefonisch, d.m.v. begrip en daaruit voortvloeiende financiele toezegging, voor ons naar tevredenheid afgehandeld.

Ynze

Ook een klacht indienen over KPN?