Opgelost door KPN: Hoge gesprekskosten rekening

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 136291
Gebruiker
Ynze
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Schoonmoeder (83) wil taxi bellen, voor transport naar ziekenhuis, krijgt echter geen contact. Besloten om infonummer 1888 te bellen. Vervolgens doorverbonden naar taxibedrijf en rit geregeld. Wat later opnieuw via 1888 gebeld om afspraak aan te passen.
Vandaag tot haar schrik geconfronteerd met de kosten van deze twee telefoontjes t.w.
€ 18,20 ???
Het was voor mijn schoonmoeder niet duidelijk dat zij hiervoor een rekening zou krijgen.
Daarnaast heeft zij ook een BelOnbeperk Altijd abonnement.

Blijft de vraag waar deze EXTREEM hoge kosten vandaan komen en waarom deze worden doorberekend. Ongetwijfeld kan de KPN zich beroepen op afspraken die ergens op internet te vinden zijn, maar wat mij betreft staan deze doorberekende kosten in geen enkele verhouding tot de geleverde diensten.

De oplossing

Gesprekskosten voor 1888 nummer crediteren

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Zeekant,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Ynze
    Datum
    Door de KPN telefonisch, d.m.v. begrip en daaruit voortvloeiende financiele toezegging, voor ons naar tevredenheid afgehandeld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ynze
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen