Opgelost door KPN: Hoge internet kosten KPN

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 86235
Gebruiker
Ramona
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Al jaren trouwe klant KPN vakantie USA sms van KPN u zit op 100% van uw limiet..Zelfde sms als 2012 toen ik in USA was 2012 hier JA op geantwoord nu ook 20 nov sms Beste klant, we zien dat u hogere bel/internetkosten heeft gemaakt..dame tel vertelde dat ik voor 775 euro aan internet had verbruikt 22 nov email naar KPN kreeg email Wij hebben uw bericht ontvangen U ontvangt binnen 2 dagen een reactie..Geen reactie 28 nov geen reactie Klantenserv. gebeld Kreeg heer aan de lijn die niet vriendelijk was Gesprek van Wilt u mij uit laten praten,het is uw eigen schuld,als u uw diensten bij KPN wil beëindigen moet u dat doen,..ik had sms gehad en had ik die maar goed moeten lezen dus eigen schuld Ik vroeg waarom ik geen antwoord van KPN heb gehad binnen twee dagen omdat het mijn eigen schuld was en dan geen antwoord kreeg Ik kon een betalingsregeling krijgen Een hele hoge rekening voor wat emails 775 euro is niet in verhouding met de email die ik ermee gelezen en verstuurd heb.

De oplossing

Ik begrijp dat ik wat extra betaal voor het internet gebruik, dat heb ik in 2012 ook netjes gedaan en daar kies ik voor als ik JA sms. Maar 775 euro voor wat emails is wel heel duur betaalt. Ik ben diep teleurgesteld in de houding van KPN naar een trouwe klant toe. Ik hoop dan ook dat KPN dat vertrouwen weer wil herstellen en een trouwe klant wil behouden en tevreden wil stellen. Dit door de klant netjes te behandelen en wat coulance te geven en niet alleen een betalingsregeling aan te bieden. Ik ben geen zakenvrouw of iemand die altijd naar het buitenland gaat. Na twee jaar ga je dan weer eens 10 dagen op vakantie en doet precies hetzelfde als twee jaar geleden en gebeurd dit en KPN zegt dan alleen eigen schuld dikke bult. Begrip van KPN zijn kant zou ook een goed punt zijn

6 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Aukes,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Ramona
    Datum
    Ik wacht met spanning af. Er is mij reeds eerder gezegd dat ik binnen twee werkdagen reactie zou krijgen war nooit is gebeurd. We wachten het dus weer af.
  3. Auteur
    Ramona
    Datum
    Heb ondertussen een en ander bekeken blijkt dat mobiele data is verbruikt terwijl ik sliep was voor mij in de nachtelijke uren (6 uur vroeger) en ik was in een villa met WIFI verbonden?? Ook mijn IPad die niet de villa is uit geweest van begin tot einde vakantie en met wifi was verbonden blijkt standaard mobiele data bundel verbruikt te hebben?? 17 nov aangekomen in USA gaan slapen en die nacht was al mijn data al op? Ik wacht reactie KPN af hoe zij dit verklaren. Ik snap er niks meer van
  4. Auteur
    Ramona
    Datum
    Ik heb tot op heden nog niks gehoord van KPN. Klopt dit? kan u aangeven binnen welk termijn er contact er met mij opgenomen zal worden?
  5. Auteur
    Ramona
    Datum
    Contact gehad met KPN. Goede oplossing gehad. Zo is hoe ik KPN ken. Ik ben weer een tevreden KPN klant. Top KPN.
  6. Auteur
    Ramona
    Datum
    Naar tevredenheid opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ramona
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen