Opgelost door KPN: Hoge kosten door ongewenste internetdienst

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 182937
Gebruiker
J. Manden
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Afgelopen vrijdag kwam ik er achter dat onze mobiele abonnementen, van mijn dochter, zoon en mijzelf, waren geblokkeerd wegens administratie omstandigheden. Het bleek dat er op 25 augustus jl. door een internetdienst ongewenst en ongevraagd gebruik is gemaakt van 1 van onze mobiele nummers, waardoor er een exorbitant hoog bedrag in rekening is gebracht. Onbegrijpelijk dat dit zomaar kan en mag gebeuren. Voor het deblokkeren van de nummers heb ik een aanbetaling gedaan van het openstaande bedrag. Ik was zo onder de `indruk` van het hoge bedrag dat ik ook een grote aanbetaling heb gedaan. Ik wil graag een oplossing voor dit probleem, want ik ben
niet voornemens om het totale bedrag te willen betalen en ik wil ook graag (een gedeelte van) de aanbetaling retour.

Met vriendelijke groet,
Mw. J. Manden

De oplossing

Ik wil graag dat het bedrag verder wordt kwijtgescholden en ik wil graag een deel van mijn aanbetaling terug.

5 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Manden,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    J. Manden
    Datum
    Ben nog in afwachting van een oplossing. Het factuurbedrag is inmiddels bekend.
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Manden,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

  4. Auteur
    J. Manden
    Datum
    Ik wil graag dat de behandelaar contact met mij opneemt, volgens mij is dat mevr. Veut, omdat alle nrs opnieuw geblokkeerd zijn wegens het niet voldoen van de laatste factuur. Voor deze factuur hadden wij volgens mij een betalingsafspraak gemaakt en nu worden we zonder enige toelichting of mededeling opnieuw geblokkeerd. Ik vind dit, op zijn zachtst gezegd, niet erg klantvriendelijk. Wat doen we hier aan?
  5. Auteur
    J. Manden
    Datum
    De behandelaar heeft het op zich goed opgepakt op 1 ding na. Ik had een betalingsafspraak gemaakt met haar, maar dit was niet bij de financiële afdeling door gekomen, waardoor de mobiele nummers opnieuw werden geblokkeerd. Alsnog heb ik zelf met de financiële afdeling deze regeling moeten treffen. Nu is het opgelost. Dus als je een afspraak maakt met een klant zou het wel fijn zijn als dit ook op de betreffende afdeling bekend wordt!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J. Manden
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy