Opgelost door KPN: Hoge kosten door ongewenste internetdienst

J. Manden

Afgelopen vrijdag kwam ik er achter dat onze mobiele abonnementen, van mijn dochter, zoon en mijzelf, waren geblokkeerd wegens administratie omstandigheden. Het bleek dat er op 25 augustus jl. door een internetdienst ongewenst en ongevraagd gebruik is gemaakt van 1 van onze mobiele nummers, waardoor er een exorbitant hoog bedrag in rekening is gebracht. Onbegrijpelijk dat dit zomaar kan en mag gebeuren. Voor het deblokkeren van de nummers heb ik een aanbetaling gedaan van het openstaande bedrag. Ik was zo onder de `indruk` van het hoge bedrag dat ik ook een grote aanbetaling heb gedaan. Ik wil graag een oplossing voor dit probleem, want ik ben
niet voornemens om het totale bedrag te willen betalen en ik wil ook graag (een gedeelte van) de aanbetaling retour.

Mw. J. Manden

Ik wil graag dat het bedrag verder wordt kwijtgescholden en ik wil graag een deel van mijn aanbetaling terug.

KPN
    Geachte heer/mevrouw Manden,

KPN Klantenreacties CMT
    J. Manden
    Ben nog in afwachting van een oplossing. Het factuurbedrag is inmiddels bekend.
    KPN
    Geachte mevrouw Manden,

KPN Klantenreacties CMT

J. Manden
    Ik wil graag dat de behandelaar contact met mij opneemt, volgens mij is dat mevr. Veut, omdat alle nrs opnieuw geblokkeerd zijn wegens het niet voldoen van de laatste factuur. Voor deze factuur hadden wij volgens mij een betalingsafspraak gemaakt en nu worden we zonder enige toelichting of mededeling opnieuw geblokkeerd. Ik vind dit, op zijn zachtst gezegd, niet erg klantvriendelijk. Wat doen we hier aan?
    J. Manden
    De behandelaar heeft het op zich goed opgepakt op 1 ding na. Ik had een betalingsafspraak gemaakt met haar, maar dit was niet bij de financiële afdeling door gekomen, waardoor de mobiele nummers opnieuw werden geblokkeerd. Alsnog heb ik zelf met de financiële afdeling deze regeling moeten treffen. Nu is het opgelost. Dus als je een afspraak maakt met een klant zou het wel fijn zijn als dit ook op de betreffende afdeling bekend wordt!