Klacht KPN: HOGE KOSTEN DOOR SMS-DIENST WWW.SMSGC.NL: KLACHT KPN

Klachtnummer
# 153699
Gebruiker
Janny-Bo3
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Er wordt ongevraag geld in rekening gebracht via 4239. Ik heb hier niet om gevraagd. En begrijp ook niet hoe het is gestart.

De oplossing

Stop van smsjes en compensatie van schade.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Bozon,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Bozon,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen