Opgelost door KPN: HOGE REKENING DOOR APP DIE NIET WERKT

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 60585
Gebruiker
RalfLemmerling
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Goedenmiddag,
Ik ben enkele jaren (naar tevredenheid) klant bij Hi, maar kom er nu achter dat mijn hoge telefoonrekening wordt veroorzaakt door de Hi App die niet naar behoren werkt.
Vorige maand heb ik veel gebeld door problemen op mijn werk. Het verbruik van mijn bundel hou ik goed in de gaten op de App, waar te zien was dat ik niet meer verbruikt heb dan mijn bundel van 500 minuten, maar toch moet ik bijna €40,- meer betalen dan normaal(€50,-). Na een telefoontje met de klantenservice wordt mij mede gedeeld dat de App niet goed werkt en dit is vermeld op de site van Hi. Als die App niet goed werkt, dan zet je dat toch in de App ergens in het scherm, of ze sturen even een berichtje. Waarom zou ik gaan kijken op de site als ik geen vermoeden heb dat die App niet (goed) werkt. Ik zou hier graag met Hi over in gesprek gaan, bij de klantenservice vond ik helaas geen gehoor. Groet Ralf

De oplossing

Ik zou graag erkenning willen van Hi dat ze niet op een juiste mannier gehandeld hebben mbt het communiceren over de werking van de App en een restitutie zien van de buiten de bundel gemaakte bel kosten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    RalfLemmerling
    Datum
    Vanochtend contact gehad met Inneke van de klantenservice. Zij erkende dat er veel problemen waren met de App en gaat ervoor zorgen dat ik binnen 2 weken de €40,- gecrediteerd krijg. Daar ben ik natuurlijk hartstikke blij mee! Ik hou jullie op de hoogte.
  2. Auteur
    RalfLemmerling
    Datum
    Het geld is binnen. Ik ben echt heel blij met deze oplossing. Hartelijke dank voor de goede oplossing.Groet Ralf

Uiteindelijke oplossing

Auteur
RalfLemmerling
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen