Opgelost door KPN: HOGE REKENING DOOR APP DIE NIET WERKT

Goedenmiddag,
Ik ben enkele jaren (naar tevredenheid) klant bij Hi, maar kom er nu achter dat mijn hoge telefoonrekening wordt veroorzaakt door de Hi App die niet naar behoren werkt.
Vorige maand heb ik veel gebeld door problemen op mijn werk. Het verbruik van mijn bundel hou ik goed in de gaten op de App, waar te zien was dat ik niet meer verbruikt heb dan mijn bundel van 500 minuten, maar toch moet ik bijna €40,- meer betalen dan normaal(€50,-). Na een telefoontje met de klantenservice wordt mij mede gedeeld dat de App niet goed werkt en dit is vermeld op de site van Hi. Als die App niet goed werkt, dan zet je dat toch in de App ergens in het scherm, of ze sturen even een berichtje. Waarom zou ik gaan kijken op de site als ik geen vermoeden heb dat die App niet (goed) werkt. Ik zou hier graag met Hi over in gesprek gaan, bij de klantenservice vond ik helaas geen gehoor. Groet Ralf

Ik zou graag erkenning willen van Hi dat ze niet op een juiste mannier gehandeld hebben mbt het communiceren over de werking van de App en een restitutie zien van de buiten de bundel gemaakte bel kosten.

KPN is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

RalfLemmerling
    Vanochtend contact gehad met Inneke van de klantenservice. Zij erkende dat er veel problemen waren met de App en gaat ervoor zorgen dat ik binnen 2 weken de €40,- gecrediteerd krijg. Daar ben ik natuurlijk hartstikke blij mee! Ik hou jullie op de hoogte.
    RalfLemmerling
    Het geld is binnen. Ik ben echt heel blij met deze oplossing. Hartelijke dank voor de goede oplossing.Groet Ralf

RalfLemmerling

Ook een klacht indienen over KPN?