Klacht KPN: Hoge rekening door betaalde SMS-diensten toestel minderjarige dochter

w.thomassen

Mijn dochter van 12jaar heeft diverse sms-berichten via shortcode 3190 / 4239 / 6677 / 4040 / 8558 op haar mobiele telefoonnummer 06-83999373 ontvangen. Ik heb mijn minderjarige kind hiervoor nooit toestemming gegeven. En gezien de leeftijd van mijn kind mocht u er bij deze overeenkomst ook niet van uitgaan dat er toestemming was gegeven. Daarom heb ik als ouder het recht om deze overeenkomst te vernietigen. Graag verzoek ik u ervoor zorg te dragen dat de sms-dienstaanbieder met betrekking tot deze dienst geen sms-berichten meer naar mijn telefoonnummer verzendt.
Ook verzoek ik u de kosten voor de sms-dienst aan mij te vergoeden. Het gaat om een bedrag van 90,02 (fact 23-11) een bedrag van 249,07 (fact 24-12).
Ik verzoek u vriendelijk binnen tien werkdagen schriftelijk op mijn klacht te reageren.
W.Thomassen

w.thomassen
    Een gedeelte van deze sms diensten bedragen meer dan 1,50 per bericht. Zie facturen 1\11 en 1\12. Omdat ik hier geen toestemming voor heb gegeven, vraag ik KPN bewijs te leveren dat er akkoord is gegeven om deze betaalde sms diensten te betalen via mijn telefoonrekening. Ik kan u verzekeren dat ik hier nooit akkoord voor heb gegeven en doen hierbij een verzoek in om deze betaalde sms diensten te restitueren en dien tevens een coulanceverzoek ik voor de overige betaalde sms diensten.
    Geachte mevrouw Thomassen,

In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken via telefoonnummer 070-343 20 23.

w.thomassen
    Ik ben niet gebeld op mijn GSM 06-54297218??? Toch vreemd dat dit wordt beweerd.... Ook geen mail ontvangen terwijl ik deze heb doorgegeven op verzoek van klachtenkompas....
    Zelf maar geprobeerd bovengenoemd nummer te bellen 070-343 20 23, hier krijg ik geen gehoor op? Ik heb toch echt te maken met een telecombedrijf, erg vreemd dit allemaal?
    U kunt mij bereiken op 06-54297218 of per mail op wendythomassen@hotmail.com.

Geachte mevrouw Thomassen,

De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar via telefoonnummer 070-343 20 23 of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?