Opgelost door KPN: Hoge rekening mobiel internet hi buitenland

Daya

Mijn zoon belde mij vandaag 25/7 dat hij bericht had gehad van een hoge rekening.
Het bedrag was €2300,=. Hij had al gebeld naar Hi klantenservice maar kwam daar niet met hun uit. Ik heb toen vervolgens ook nog gbeld maar met hetzelfde resultaat.
Ik ben vervolgens op internet gaan zoeken en kwam op referentie # 43118 uit.
Bij deze persoon was hetzelfde voorgevallen

Natuurlijk gewoon kwijtschelding van de rekening, want ik ben nog steeds van mening dat het niet zijn fout is.

Daya
    De kosten zouden zijn voor internet gebruik in het buitenland .
    Mijn zoon kreeg 's ochtends om half 10 een melding dat hij een rekening had van 1900. Het vreemde aan het verhaal is dat hij om half 9 een bericht heeft gekregen dat zijn internetbundel op was. Heel vreemd want hij had die nacht gevlogen en zijn batterij was grotendeels van de tijd leeg! Dus heeft zijn telefoon niet kunnen gebruiken.
    En dat hij in 1 uur tijd internet voor €1900 kan nooit.
    Daya
    Mijn zoon is inmiddels terug uit Turkije. Dus gaarne met hem contact opnemen.
    Daya
    Bedankt voor de reactie. Ik hoop zsm wat van u te vernemen.
    Ik ben op internet nog een klachtafhandeling tegengekomen waarbij gerefereerd wordt aan een uitzending van Kassa.
    Hierbij is de rekening verlaagd naar 100 Euro.
    Daya
    De behandelaar van KPN heeft gebeld maar wij waren niet thuis. Hij heeft voicemail ingesproken Ik heb teruggebeld en kreeg keurig de behandelaar aan de lijn. Na een goed gesprek, liet hij mij weten snel met een voorstel te komen.
    Daya
    Ik ben uitstekend geholpen door de medewerker van KPN.
    Mijn complimenten voor de correcte afhandeling.

Daya

Ook een klacht indienen over KPN?