Opgelost door KPN: Hoge telefoonrekening

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 81240
Gebruiker
Massink
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Telefoonrekening voor de tweede keer te hoog door playinfo en bellen terwijl ik genoeg bel en sms tegoed heb .voor playinfo mij nooit aangemeld en kpn zou dit geblokkeerd hebben mooi niet dus

De oplossing

Gewoon mijn geld terug

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Voskamp,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Massink
    Datum
    KPN heeft mijn klacht goed behandeld

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Massink
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen