Opgelost door KPN: Hogere overname prijs Iphone 4S bij einde 2-jarig abonnement dan gezegd was bij afsluiten

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 61881
Gebruiker
Sacagawea100
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Toen ik 2 jaar geleden overstapte van T-mobile naar Hi kon je een toestel alleen maar krijgen via een leasecontract. Ik had mijn bedenkingen, maar gezien het gebrek aan een andere keus, ben ik toch hierop ingegaan. Bij het afsluiten van het abonnement bij Hi in Haarlem werd mij gezegd dat ik aan het einde van het abonnement mijn toestel voor € 100,00 kon overnemen. Nu blijken jullie daar € 145,00 voor te vragen. Ik vind dit niet correct. Als ik dat indertijd had geweten, had ik hoogstwaarschijnlijk geen leaseabonnement genomen.

De oplossing

Gaarne een coulante oplossing voor dit probleem: de overeengekomen € 100 voor de overname van het toestel.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

3 reacties

  1. Auteur
    Sacagawea100
    Datum
    Bedankt voor jullie reactie. Ik wacht het opnemen van contact met mij af.
  2. Auteur
    Sacagawea100
    Datum
    Beste KPN, Jullie hebben vanmorgen telefonisch gereageerd. De verzochte coulanceregeling is toegewezen. Deze regeling hebben jullie per email bevestigd.
    Chapeau voor KPN voor de snelle reactie en de oplossing!
  3. Auteur
    Sacagawea100
    Datum
    Zie mijn eerdere reactie. Oplossing is snel en naar tevredenheid.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sacagawea100
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen