KPN is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Opgelost door KPN: Hogere overname prijs Iphone 4S bij einde 2-jarig abonnement dan gezegd was bij afsluiten
Details
De klacht
Toen ik 2 jaar geleden overstapte van T-mobile naar Hi kon je een toestel alleen maar krijgen via een leasecontract. Ik had mijn bedenkingen, maar gezien het gebrek aan een andere keus, ben ik toch hierop ingegaan. Bij het afsluiten van het abonnement bij Hi in Haarlem werd mij gezegd dat ik aan het einde van het abonnement mijn toestel voor € 100,00 kon overnemen. Nu blijken jullie daar € 145,00 voor te vragen. Ik vind dit niet correct. Als ik dat indertijd had geweten, had ik hoogstwaarschijnlijk geen leaseabonnement genomen.De oplossing
Gaarne een coulante oplossing voor dit probleem: de overeengekomen € 100 voor de overname van het toestel.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.