Opgelost door KPN: Hogere overname prijs Iphone 4S bij einde 2-jarig abonnement dan gezegd was bij afsluiten

Sacagawea100

Toen ik 2 jaar geleden overstapte van T-mobile naar Hi kon je een toestel alleen maar krijgen via een leasecontract. Ik had mijn bedenkingen, maar gezien het gebrek aan een andere keus, ben ik toch hierop ingegaan. Bij het afsluiten van het abonnement bij Hi in Haarlem werd mij gezegd dat ik aan het einde van het abonnement mijn toestel voor € 100,00 kon overnemen. Nu blijken jullie daar € 145,00 voor te vragen. Ik vind dit niet correct. Als ik dat indertijd had geweten, had ik hoogstwaarschijnlijk geen leaseabonnement genomen.

Gaarne een coulante oplossing voor dit probleem: de overeengekomen € 100 voor de overname van het toestel.

Sacagawea100
    Bedankt voor jullie reactie. Ik wacht het opnemen van contact met mij af.
    Sacagawea100
    Beste KPN, Jullie hebben vanmorgen telefonisch gereageerd. De verzochte coulanceregeling is toegewezen. Deze regeling hebben jullie per email bevestigd.
    Chapeau voor KPN voor de snelle reactie en de oplossing!
    Sacagawea100
    Zie mijn eerdere reactie. Oplossing is snel en naar tevredenheid.

Sacagawea100

Ook een klacht indienen over KPN?