Klacht KPN: hoog kosten 112,30 euro per maand

Klachtnummer
# 260505
Gebruiker
A. Ben David
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik betaal meer dan 136 euro aan kpn en dat kan niet meer zo zijn want ik kan niet meer leven van mijn geld ik vind dat ik heel veel betaal voor mijn internet en huis telefoon en mobiel samen kom ik op bedraag van 112,30 euro per maand aan kpn en dat kan niet meer +dat ik geen toestel heb mijn mobiel verloren en sinds dan betaal ik vanaf juni 2016 de toestel die ik niet meer heb

De oplossing

ik vraag u om mijn kosten te verlagen want ik kan niet zo verder

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Ben David,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen