Klacht KPN: Ik ben gedwongen om abonnementen af te sluiten en kpn bied geen redelijke oplossing

Klachtnummer
# 149477
Gebruiker
Nidal
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik verdien nauwelijks genoeg om mijn school en verzekering te betalen. Door deze gebeurtenis gaat het bergafwaarts met mij en gaat het thuis en op school ver achteruit. Het is heel jammer dat u mij niet wil helpen om de kosten te beperken. Dit kan iedereen overkomen en buiten het commerciële om zou het u sieren om ook aan de klant zelf te denken. Ik snap heel goed dat ik u als provider ook hiermee schaadt dat dit is gebeurd, excuses hiervoor. Op dit moment zit mijn advocaat hier ook bovenop. Zoals u uit de aangifte kan opmaken ben ik opgelicht en word ik nog steeds bedreigd. De telefoons zijn door een ander meegenomen en gebruikt, maar helaas ben ik de dupe. Mijn vriendelijke verzoek is om mij te helpen dit probleem op te lossen zodat ik het achter me kan laten. Ik ben bereidt om de kosten van de telefoons te betalen en de gemaakte belkosten. Het is niet redelijk dat u alle maandelijks kosten van de volledige twee jaar in rekening wenst te brengen en hier ben ik het niet mee eens.

De oplossing

Zoals ik in mijn verhaal heb staan hierboven vind ik het absoluut niet redelijk dat kpn de kosten van de tweejarige abonnementen in zijn geheel opeist terwijl de abonnementen onder dwang tot stand zijn gekomen en er ook aangifte gedaan is hiervan. De aangifte heb ik ook naar kpn toegestuurd.

De twee toestellen wil ik vergoeden en de belkosten en dat is al heel wat voor iemand die helaas gedupeerd is. Hoop dat u mee wil werken aan een goede oplossing.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw El Allali,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen