Klacht KPN: Ik ben misleidt door KPN en krijg geen teruggave van kosten MB bundel die niet gebruikt kon worden

Alexander

Het gaat om misleiding door KPN. In Uganda heb ik 500 MB bundel aangekocht in augustus. Ik gebruikte een al eerder gebruikte SMS die nog in mijn telefoon stond nadat ik dit in een ander land ooit had geactiveerd (kosten ca. 40 euro). Deze werkte echter niet. Terwijl ik NB wel een SMS terug kreeg dat mijn aanvraag verwerkt was.Vervolgens (2 maal) 25 MB moeten via downloaden de toegezonden SMS bericht toen ik in Uganda arriveerde. Deze twee werkte wel.
Bij de recente factuur werd de 40 euro toch in rekening gebracht. Overleg met KPN (ik heb chat bericht bewaard) levert op dat ik verantwoordelijk zou zijn voor deze aanschaf. KPN is bereid de helft in mindering te brengen op de eerst volgende factuur. Argument: "staat in contract".
Dit lijkt mij misleiding en dus onredelijk en klant onvriendelijk omdat KPN precies bijhoudt hoeveel MB's je gebruikt hebt en dat per SMS laat weten. KPN is op de hoogte van mijn probleem. In mijn ogen bezit KPN hiermee een oneigenlijk verdienmodel over de rug van haar klanten. Bovendien misleidt KPN haar klant. Zie ook de ontvangen SMS. KPN meldt namelijk dat mijn aanvraag verwerkt is. Doordat KPN 'bereid' is de helft terug te betalen, lijkt KPN zelf in te zien dat dit een onredelijke verdienmodel is. Het wordt overigens verkocht als: 'zijn wij KPN bereid mij tegemoet te komen de helft terug te geven'.

Volledige terugbetaling van de MB bundel, niet slechts de helft. Mij en anderen klachten niet meer misleiden met SMS berichten.

KPN
    Geachte heer De Mol van Otterloo,

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?