Klacht KPN: Ik ben opgelicht door Telfort, onderdeel van KPN.

Klachtnummer
# 358836
Gebruiker
Pieter
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een abonnement van Telfort, onderdeel van KPN.
Ik betaal per maand voor 50 Mbps, maar volgens verschillende speedtests heb ik maar 32 Mbps.
Ik geniet niet van internet, omdat het lijkt alsof ik in de bergen woon, zo slecht!
Nu per 1 mei 2019 Telfort KPN wordt, heb ik geen contract met KPN. Ik ga ook naar een andere provider, binnen een maand.
Nu KPN dit weet, heb ik nog slechtere verbinding, namelijk 10 Mbps en soms nog minder.
Mijn klacht is ook daarom, dat ik me voelt opgelicht door deze malafide bende!

De oplossing

Al het geleden verlies en de smart die ik hiervan opgelopen hebt vergoed wordt.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Bakkeren,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen