Opgelost door KPN: Ik ben voorgelogen over het abonnement

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 254660
Gebruiker
Annemiekh
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Heel veel storingen gehad bij KPN. Er is mij een aanbod gedaan omdat ik zou overstappen. Ik kreeg het duurste pakket wat maandelijks opzegbaar was voor 35 euro per maand. Dit llopt straks af en dan betaal ik 89 per maand !!! Dit was maandelijks opzegbaar. Blijkt nu dat ik aan een jaarcontract vast zit. Schandalig ! Ik ga verhuizen maar kan niet opzeggen. Want dan moet ik een afkoopsom betalen. Wat een slecht bedrijf.

De oplossing

Als ik aantoonbaar kan bewijzen dat ik verhuisd ben wil ik kunnen opzeggen

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Hoppentocht,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Annemiekh
    Datum
    KPN heeft me vandaag gebeld en heeft het probleem direct opgelost. Mijn contract is zonder verdere problemen stopgezet. Bedankt voor de snelle afhandeling.

    Met vriendelijke groeten,
    A. Hoppentocht

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Annemiekh
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze hebben gebeld en het contract beeindigd.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen