Klacht KPN: Ik betaal voor iets wat ik niet eens kan halen, ik weet niet of KPN dit normaal vind
Details
De klacht
Ik heb in oktober 2020 via KPN internet televisie en telefoon. 2 maart 2021 eerst een monteur langs geweest, na veel problemen met internet deze is nu opgelost. Maar het internetsnelheid waar voor ik betaal haal ik hier nooit. Ik betaal voor het downloaden 100mbit/s en voor het upload 10 mbit/s deze haal ik ook niet na ik deze heb laten meten door KPN monteur kom ik niet verder dan 60mbit/s met het uploaden kom ik niet eens op 5mbit/s . De eerste zes maanden betaal ik 35 euro per maanddaarna gaat deze omhoog naar 47,50 per maand.
De oplossing
Als KPN mij het betreffende internetsnelheid niet kan leveren. Kan en mag KPN mij dit niet in rekeningen brengen. En ze moeten duidelijk zijn , op hun site dat dit niet altijd haalbare is. Nu blijkt dat ik maanden voor iets betaal wat ik niet eens haal. Naar meten blijk dat het hoogste wat ik kan halen 55mbit/s in de meest gunstig omstandigheden 60mbit/s . Vind KPN dit normaal dat ik voor iets moet betalen die ik nooit kan halenDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.