Klacht KPN: ik betaald rekening terwijl ik geen telefoon in bezit heb

BlondeVijg#267

ik heb een rekening ontvangen van een bedrag van € 1594, wat voor mij onmogelijk is om deze te betalen en dat ik nog nooit zo'n hoge bedrag heb betaald per maand.

op dit moment ben ik niet in staat om aan mijn financiele te voldoen en wil op kort termijn hieraan een nieuwe verandering aanbrengen.

als iemand kan beweren dat ik deze telefoon heb, dan zal ik betalen maar zolang niemand kan bewijzen, dan ga ik dit bij de politie melden.

BlondeVijg#267
    ook dat jullie mij gemeld hebben bij stichting Preventel, deze boeit mij geen moer. telefoon heb ik niet, dus maak ik met incasso een betalingsregeling omdat met jullie men niet kan samen werken. ik ben blij met mijn tweedehands samsung, fuck die iPone
    KPN
    Dank voor uw bericht.

Zoals we al eerder aan u hebben moeten aangeven kunnen we aan uw klacht geen gehoor geven. U kunt contact opnemen met ons op de reguliere wijze.
    KPN is altijd gratis bereikbaar op 0800-0402.

met vriendelijke groet,
    KPN Webcare
    BlondeVijg#267
    April 2019, zou ik een nieuwe telefoon otvangen hebben, deze heb ik nooit in ontvangst gekregen, terwijl zij beweren dat deze telefoon wel bezorgd is.
    Telefonisch werd mij medegedeeld dat dat alleen maar voordelen zou hebben, en dat dat altijd zo ging. Helaas is daarbij mij ISDN-abonnement net na de 3 maanden aanvraag van het nieuwe abonnementsjaar nog niet opgezegd. KPN wil nu het abonnementsgeld voor het volledige jaar (EUR 1590) dat afgeschreven wordt wat voor mij niet haal baar is om deze alsnog te betalen. Ik vind dat wel erg strak: zo’n enorm bedrag voor diensten die zeker niet zullen worden afgenomen, en dat nadat ik bijna 15 jaar geleden trouwe klant was geweest! Ik heb daartegen geprotesteerd, met als belangrijkste argument dat de rechter in vergelijkbare gevallen al diverse keren heeft uitgesproken dat dit soort bepalingen in de leveringsvoorwaarden onredelijk bezwarend zijn, en de verschuldigde afkoopsom heeft gehalveerd. KPN reageert hierop alleen maar door te verwijzen naar de leveringsvoorwaarden, waar we immers (impliciet) mee akkoord gegaan zijn. Hierbij wordt voorbijgegaan aan de genoemde argumenten. Dat is wel erg gemakkelijk, want KPN realiseert zich natuurlijk dat ik voor dit bedrag niet naar de rechter hoeft te stappen.
    Overigens is me onlang gebleken, dat de rechter vorig jaar heeft uitgesproken dat ZZP’ers consumentenbescherming toekomt, en dat dus de zakelijke voorwaarden (waar KPN zich op beroept) op dit punt helemaal niet van toepassing zijn. De opzegtermijn zou gewoon 1 maand moeten bedragen. In dat geval zouden dus de gehele EUR 1590 ten onrechte wordt afgeschreven!

De gewenste oplossing zou fijn zijn als KPN deze bedrag verlaagd dat ik deze afkoopsom alsnog wil betalen, of tenminste het abonnement kunnen verlagen.

BlondeVijg#267
Er is geen aangeboden oplossing, KPN is een kut provider.!!!! Ik zou naar rechter kunnen stappen.

Ook een klacht indienen over KPN?