Opgelost door KPN: Ik ga voor onbepaalde tijd (minstens 2 jaar) reizen en wil daarom graag mijn abonnement opzeggen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 44815
Gebruiker
Marissa
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik ga in Januari reizen door Australie voor onbepaalde tijd (minstens 2 jaar) en wil graag mijn abonnement opzeggen. Mijn abonnement bij hi loopt nog tot November 2014. Ik heb een jaar geleden een abonnement van 2 jaar afgesloten, toen die tijd wist ik nog niet dat ik ging reizen in het buitenland. Ik schrijf me in Januari uit in Nederland. Ik heb de klantenservice van hi al een paar keer gebeld, ze doen erg onvriendelijk en willen me totaal niet tegemoetkomen. Als ik vraag naar andere mogelijkheden bijv. een tegemoetkoming qua afkoopsom of me abonnement verlagen (aangezien ik nergens meer gebruik van ga maken) is dit allemaal niet mogelijk wat ik heel raar vind want de belminuten enz. gebruik ik niet dus kost hun ook geen geld. Ik vind het erg teleurstellend dat als ik aangeef geen mogelijkheid meer te hebben om gebruik te maken van de service van hi/me abonnement hi me niet tegemoet kan/wil komen. Het is raar dat ik nu moet betalen voor iets wat hi niks kost en wat ik niet gebruik

De oplossing

Ik wil heel graag mijn abonnement kosteloos stopzetten.
Omdat ik vanaf Januari het land uitga en geen gebruik meer kan maken van mijn abonnement (belminuten/internet/smsjes).

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    Marissa
    Datum
    Ik wacht Uw reactie af
  2. Auteur
    Marissa
    Datum
    Knp heeft mij telefonisch benaderd en we hebben samen naar een oplossing gezocht. Hij snapte me verhaal goed en mijn abonnement kon wel omgezet worden naar een 1jarig abonnement, alleen moest ik dan de kortingen die ik het eerste jaar heb gehad (doordat ik een 2jarig abonnement had) wel betalen. Samen zijn we tot een afkoopbedrag gekomen waar we allebei tevreden mee zijn (fifty-fifty ongeveer) vind dat mijn klacht erg netjes is afgehandeld! bedankt!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Marissa
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen