KPN is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Opgelost door KPN: Ik ga voor onbepaalde tijd (minstens 2 jaar) reizen en wil daarom graag mijn abonnement opzeggen
Details
De klacht
Ik ga in Januari reizen door Australie voor onbepaalde tijd (minstens 2 jaar) en wil graag mijn abonnement opzeggen. Mijn abonnement bij hi loopt nog tot November 2014. Ik heb een jaar geleden een abonnement van 2 jaar afgesloten, toen die tijd wist ik nog niet dat ik ging reizen in het buitenland. Ik schrijf me in Januari uit in Nederland. Ik heb de klantenservice van hi al een paar keer gebeld, ze doen erg onvriendelijk en willen me totaal niet tegemoetkomen. Als ik vraag naar andere mogelijkheden bijv. een tegemoetkoming qua afkoopsom of me abonnement verlagen (aangezien ik nergens meer gebruik van ga maken) is dit allemaal niet mogelijk wat ik heel raar vind want de belminuten enz. gebruik ik niet dus kost hun ook geen geld. Ik vind het erg teleurstellend dat als ik aangeef geen mogelijkheid meer te hebben om gebruik te maken van de service van hi/me abonnement hi me niet tegemoet kan/wil komen. Het is raar dat ik nu moet betalen voor iets wat hi niks kost en wat ik niet gebruikDe oplossing
Ik wil heel graag mijn abonnement kosteloos stopzetten.Omdat ik vanaf Januari het land uitga en geen gebruik meer kan maken van mijn abonnement (belminuten/internet/smsjes).
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.