Opgelost door KPN: Ik heb een KPN alles-in-één abonnement welke ik NIET besteld heb.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 79266
Gebruiker
Edwin99_8
Datum
4 reacties

Details

De klacht

In juni hebben we een abonnement afgesloten bij KPN (alles in één Premium).
Bij bevestiging stond ineens dat we een BASIS abonnement zouden hebben afgesloten met ALARMLIJN??
Gelijk gebeld met KPN. Ik moest het bestelproces niet door de war sturen en na installatie zou het recht gezet worden.
Na installatie nu 4x een HALF UUR aan de telefoon gezeten (één keer zelfs 57 minuten) maar het is nog steeds niet aangepast!! Wat een DRAMA!!!

De oplossing

Aanpassing van het abonnement naar KPN Premium (eerste zes maanden €35,-) en GEEN alarmlijn!

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Kool,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Edwin99_8
    Datum
    Inmiddels heb ik een compensatie gekregen van KPN. Tevreden hierover!!Alleen is m'n abonnementen opzegservice door KPN niet doorgegeven aan Telfort. Maar even afwachten bij Telfort......
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Kool, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    Edwin99_8
    Datum
    Netjes afgehandeld!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Edwin99_8
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?