Opgelost door KPN: Ik heb een KPN alles-in-één abonnement welke ik NIET besteld heb.

Edwin99_8

In juni hebben we een abonnement afgesloten bij KPN (alles in één Premium).
Bij bevestiging stond ineens dat we een BASIS abonnement zouden hebben afgesloten met ALARMLIJN??
Gelijk gebeld met KPN. Ik moest het bestelproces niet door de war sturen en na installatie zou het recht gezet worden.
Na installatie nu 4x een HALF UUR aan de telefoon gezeten (één keer zelfs 57 minuten) maar het is nog steeds niet aangepast!! Wat een DRAMA!!!

Aanpassing van het abonnement naar KPN Premium (eerste zes maanden €35,-) en GEEN alarmlijn!

KPN
    Geachte heer Kool,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Edwin99_8
    Inmiddels heb ik een compensatie gekregen van KPN. Tevreden hierover!!Alleen is m'n abonnementen opzegservice door KPN niet doorgegeven aan Telfort. Maar even afwachten bij Telfort......
    KPN
    Geachte heer Kool, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Netjes afgehandeld!

Edwin99_8

Ook een klacht indienen over KPN?