Opgelost door KPN: Ik heb un regeling gevraagd. En ik kon het niet op tijd betalen.om me geld later er was

Klacht over kpn

Ik moest nog 60 euro betalen. Daar han ik un regeling mee ge maakt. Maar me geld kwam wat later..nu moet ik 33 euro hieraan afsluiten nu betalen ben ik het niet mee eens.ik wil hier wat aan gedaan word.ik vint dit niet normaal

Ik wil dat die 33 euro in gehouden word. Dat betaal ik niet.

KPN
    Geachte heer/mevrouw Stoof,

KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte heer Stoof,

De behandelaar van deze reactie heeft u een e-mail bericht gestuurd. Het bedrag is via een incidentele nota gecrediteerd conform uw verzoek.

Wij verzoeken u een beoordeling te geven over de afhandeling van de klacht van onze medewerker.

Bedankt voor uw medewerking.

KPN Klantenreacties CMT

Klacht over kpn
Ik vint dat moet in treken.dat zo me voor 30 euro i mei af sluiten ..vint ik gewoon belachelijk. Dat ze.33 euro voor rekenen. Ik vint dat KPN het terug trekken 33 euro ..Ik vint zo ga je niet met klanten om As alvast bedankt.

Ook een klacht indienen over KPN?