Opgelost door KPN: Ik heb un regeling gevraagd. En ik kon het niet op tijd betalen.om me geld later er was

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 471703
Gebruiker
Klacht over kpn
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik moest nog 60 euro betalen. Daar han ik un regeling mee ge maakt. Maar me geld kwam wat later..nu moet ik 33 euro hieraan afsluiten nu betalen ben ik het niet mee eens.ik wil hier wat aan gedaan word.ik vint dit niet normaal


De oplossing

Ik wil dat die 33 euro in gehouden word. Dat betaal ik niet.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Stoof,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Stoof,

    De behandelaar van deze reactie heeft u een e-mail bericht gestuurd. Het bedrag is via een incidentele nota gecrediteerd conform uw verzoek.

    Wij verzoeken u een beoordeling te geven over de afhandeling van de klacht van onze medewerker.

    Bedankt voor uw medewerking.


    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Klacht over kpn
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik vint dat moet in treken.dat zo me voor 30 euro i mei af sluiten ..vint ik gewoon belachelijk. Dat ze.33 euro voor rekenen. Ik vint dat KPN het terug trekken 33 euro ..Ik vint zo ga je niet met klanten om As alvast bedankt.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen