Klacht KPN: Ik kan mijn rekening van KPN niet opzeggen

Anita Mensen

Ik heb een probleem met het opzeggen van mijn abonnement bij KPN, het is een zakelijk abonnement wat jaren geleden is afgesloten door mijn man, voor zijn bedrijf. Ik ben inmiddels gescheiden, en wil het abonnement graag opzeggen omdat ik nu 80 euro per 2 maand betaal voor een zakelijk abonnement, terwijl ik zelf bijna niet bel. Ik ben ongeveer een half jaar geleden (mei 2012) begonnen met bellen naar KPN omdat ik dit abonnement graag wil opzeggen, mij werd toen verteld dat ik het abonnement in december moest opzeggen. Toen ik in december heb gebeld werd mij verteld dat het geregeld was en dat ik geen rekeningen meer thuis zou krijgen. Vandaag is er weer 80 euro van mijn rekening afgehaald. Ik heb hiervoor naar KPN gebeld, en er werd mij verteld dat ik er nu nog een jaar aan vast zit omdat ik het niet vroeg genoeg heb opgezegd, na een half jaar lang naar KPN te bellen, ben ik er niks mee opgeschoten en zit nu nog een jaar een het abonnement vast. Ik vind het heel erg slecht van KPN.

Het opzeggen van mijn abonnement omdat ik er nu nog een jaar aan vast zit, dit kost mij elke 2 maand 80 euro, dus in totaal 480 euro dit jaar, terwijl dit alleen voor bellen veel goedkoper kan.

KPN
    Geachte mevrouw Mensen,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?