Klacht KPN: Ik mis BBC Four waar kan ik invloed uitoefen op het zender pakket

Rick Schepers

1) Ik ben van ZIGGO naar KPN Glasvezel overgegaan omdat ze ook daar BBC 3 en BBC 4 TV in het aanbod hadden. Ik ben echt erg teleurgesteld dat deze publieke zenders er af zijn. Ik keek veel naar BBC Four. Ik voel me zeer bekocht!!
Als de zenders niet terug keren overweeg ik een andere provider te zoeken die wel dit aanbod doet.
2) Hoe krijgen/hebben klanten invloed op het zender aanbod?

1) Zet BBC Three en BBC Four zo snel mogelijk terug
2) maak een Brits pakket met deze en nog meer Britse zenders zoals Channel four. Ik wil er wel voor bij betalen.

Geachte heer/mevrouw Schepers,

Rick Schepers
    Ik heb nog steeds geen reactie ontvangen van KPN Glasvezel. Mijn klacht en oplossingen daarop blijven staan.
    Geachte heer Schepers,

De behandelaar van deze reactie heeft u via een e-mail bericht geinformeerd omtrent het beleid van het zenderpakket.

Rick Schepers
    Ik heb geen mail ontvangen over het zender beleid van KPN!!!
    Geachte heer Schepers,

De behandelaar van deze reactie heeft alsnog een brief naar u gestuurd met uitleg over het zender beleid van KPN.

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?