Klacht KPN: Ik mis BBC Four waar kan ik invloed uitoefen op het zender pakket

Klachtnummer
# 123243
Gebruiker
Rick Schepers
Datum
5 reacties

Details

Klacht

1) Ik ben van ZIGGO naar KPN Glasvezel overgegaan omdat ze ook daar BBC 3 en BBC 4 TV in het aanbod hadden. Ik ben echt erg teleurgesteld dat deze publieke zenders er af zijn. Ik keek veel naar BBC Four. Ik voel me zeer bekocht!!
Als de zenders niet terug keren overweeg ik een andere provider te zoeken die wel dit aanbod doet.
2) Hoe krijgen/hebben klanten invloed op het zender aanbod?

Gewenste oplossing

1) Zet BBC Three en BBC Four zo snel mogelijk terug
2) maak een Brits pakket met deze en nog meer Britse zenders zoals Channel four. Ik wil er wel voor bij betalen.

5 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Schepers,


    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Rick Schepers
    Datum
    Ik heb nog steeds geen reactie ontvangen van KPN Glasvezel. Mijn klacht en oplossingen daarop blijven staan.
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Schepers,

    De behandelaar van deze reactie heeft u via een e-mail bericht geinformeerd omtrent het beleid van het zenderpakket.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT


  4. Auteur
    Rick Schepers
    Datum
    Ik heb geen mail ontvangen over het zender beleid van KPN!!!
  5. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Schepers,

    De behandelaar van deze reactie heeft alsnog een brief naar u gestuurd met uitleg over het zender beleid van KPN.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen