Opgelost door KPN: IK VIND DAT IK SLECHT OP DE HOOGTE WORD GESTELD EN GEEN WEET HAD VAN DAT IK 45,- MOET BETALEN

Mrs v Doorn

Vandaag heb ik EINDELIJK VASTE TELEFONIE,IK HEB RUIM 6 WEKEN VAN TE VOREN GEMELD DAT IK GING VERHUIZEN Tijd genoeg voor kpn om alles te controleren zo je denken NIET DUS 28 KOMT er een monteur die constateerd breuk in glasvezel, ik bel ook even met kpn de man aan de telefoon zegt maken we ook gelijk de afspraak dat als het allemaal in orde en is kan de monteur op de afspraak komen om alles te controleren die afspraak staat op 15 julli en is eenzijdig afgezegd door kpn EN DUS HEB IK GEEN VASTE TELEFONIE.
IK MOET DUS IK ZELF achter aan bellen kreeg alleen een telefoon nummer en moet ZELF de afspraak maken,voor de glasvezel.ECHT TEGEK VOOR WOORDEN die monteur komt dus op de 12 Juli hij beld met kpn en een half uur later on zoiets krijg ik een mail alles is in orde NOU NIET DUS GEEN VASTE TELEFOON AFSPRAAK gemaakt nu voor de 20juli ik bel toch nog even niet dus niet gemaakt nu één afspraak voor de 23 jull nu is dus de monteur geweest maar ik moet wel even 45,- euro betalen,IK SNAP NIET DAT ER NIET IS GECOMMUNICEERD NAAR DE KLANT WAARNEER EN DAT ER FOUTEN ZIJN GEMAAKT NU SNAP IK DAT NIET EN BEN HEEEL ERG BOOS MAAR ALS DAT WAS VERTELD ZOU IK ZEGGEN WAAR MENSEN ZIJN WORDEN FOUTEN GEMAAKT MAAR NU KAN NIET UIT LEGGEN HOE BOOS IK BEN
NU NOG EVEN MIJN ABONNEMENT MAANDELIJKS 15,-EUR PER MAAND VOOR VASTE TELEFONIE EN DAAR WIL IK EEN VERGOEDING VOOR HEBBEN IK BEN NIET BEREIKBAAR GEWEEST VANAF DE 28 JUNI TOT 23 JULI EN NET VERHUIST HAD ZEER BELANRIJKE TELEFOONTJES MOETEN PLEGEN HEB DAT NU MET MIJN MOBIEL MOETEN DOEN MET EEN PREPAID KAART OOK VAN kpn.
ALS HET GOED IS KREEG IK IN HET BEGIN VAN DIT DRAMA 30,-VOOR VERGOED MET VOLGENDE REKENING MAAR DAAR KOMT AL GAUW 15 ,-EURO BIJ DIE ER BIJ MOET,I.P.V 30 IS HET GAUW 45 EURO GEWORDEN

IK WIL EEN VERGOEDING 26 DAGEN GEEN VASTE TELEFONIE WEL ABONNEMENT EN MEER KOSTEN GEMAAKT VAN MIJN MOBIEL DOOR DIT AKKEFIETJE.
Jullie kunnen in mijn mobiel bel gegevens kijken .
Opgelost

KPN
    Geachte heer/mevrouw ,

KPN Klantenreacties CMT
    KPN

Bedankt voor uw medewerking.

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?